KOMPANIJESLIDERSVE VESTI

Mastercard – Zajedno za kuću koju zaslužuje svaki superheroj

Od 20. marta, svaka beskontaktna, mobilna ili on-line transakcija napravljena Mastercard karticama na teritoriji Republike Srbije, podržaće fond koji Mastercard donira za novu NURDOR Roditeljsku kuću.

Povodom kampanje za izgradnju nove NURDOR roditeljske kuće, razgovarali smo sa Jelenom Ristić, direktorkom za tržište Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine u kompaniji Mastercard, koja nam je predstavila kampanju kao deo dugoročne saradnje koju je Mastercard pokrenuo sa Nacionalnim udruženjem roditelja dece obolele od raka. Cilj ove saradnje je podrška SUPERHEROJA–dece koja vode najvažniju bitku u životu.

„Prošle godine smo realizovali studiju ,,Stavi ono do čega ti je stalo na prvo mesto” sa željom da ispitamo šta je to što naši sugrađani smatraju važnim i relevantnim za ulaganje, a rezultati su nas doveli do saradnje sa NURDOR-om, jer su pokazali da su investicije u zdravstvo zapravo inicijative u koje su građani spremni da se uključe, ali ujedno i inicijative za koje smatraju da je potrebno da ih podrže i kompanije“, objasnila nam je Jelena i dodala da je Mastercard na globalnom nivou posvećen unapređenju društva na tržištima na kojima posluje tako što osnažuje pojedince da započnu značajne inicijative koje će koristiti njihovim lokalnim zajednicama i doprineti razvoju celokupnog društva. Donatorska kampanja za NURDOR je jedinstven primer koji nam govori da se svaka pojedinačna akcija računa kako bi se ostvario viši cilj.

„Verujemo da prava promena podrazumeva i da kompanije preduzmu akcije: da iskoriste svoju tehnologiju i infrastrukturu, kapital i kreativnost i sposobnost za kreiranje rešenja. Pokrenuli smo dugoročnu saradnju sa NURDOR-om, gde je prva faza donatorska kampanja, jer želimo da i finansijski ali i kroz realizaciju kampanje koja će uticati na podizanje svesti doprinesemo da se šira zajednica, pojedinci, ali i druge organizacije priključe ovoj donatorskoj kampanji“ rekla nam je Jelena i dodala da u će narednoj fazi realizovati konkretne aktivnosti koje će unaprediti organizacione kapacitete NURDOR-a i podržati promociji potrebe za konstantnom podrškom ovoj organizaciji.

Roditeljska kuća je namenjena deci i roditeljima koja nisu iz Beograda, a kako su deca na lečenju minimum godinu dana, neophodno je logistička, stacionarna, psihološka i socijalna podrška kako bi se usredsredili isključivo na oporavak dece.

Velika je potreba za novom roditeljskom kućom i to baš u Beogradu, jer je Beograd najveći dijagnostički i terapijski centar u Srbiji i najveći broj dece obolele od raka dolazi na lečenje upravo u glavni grad. Roditeljska kuća nije samo smeštaj, već je program sveobuhvatne brige o porodicama, koja podrazumeva svakodnevni prevoz dece na terapije i nazad, stalnu psiho-socijalnu podršku, posete volontera. Ono što je posebno važno jeste boravak u porodičnoj atmosferi u kojoj roditelji zajedno pružaju jedni drugima oslonac i podršku. Za male SUPERHEROJE je od neizmernog značaja da je to prostor prilagođen njima i njihovim potrebama, gde imaju svoje detinjstvo i gde mogu da se osećaju kao kod kuće.

Zajedno za kuću koju zaslužuje svaki SUPERHEROJ je najveća do sada lokalna društveno odgovorna kampanja, i deo je globalne strategije održivog poslovanja kompanije Mastercard rekla nam je Jelena i dodala: „Smatramo da je održivost putovanje koje traje i zasnovano je na pretpostavci da poslujemo dobro time što činimo dobro. Istražujemo šta je to što možemo da učinimo kako bi ostvarili dugoročne promene i dostigli inkluzivan rast. Kontinuirano učimo iz sopstvenog iskustva i od naših partnera o tome kako kolektivno možemo uticati na pretpostavke i barijere da bismo ostvarili rezultate izvan onoga što ljudi misle da je moguće ili verovatno. Kreiramo pouzdane veze sa onima koji mogu da pokrenu akciju. Na kraju krajeva, to je ono što radimo kao mreža – stvaramo ekosisteme i infrastrukturu koja postavlja temelje za dugoročni inkluzivni rast.“

Trenutno u NURDOR-ovim roditeljskim kućama u Beogradu obezbeđen je smeštaj za 13 porodica. Međutim, dve od tri kuće koje se koriste su samo privremena rešenja, zbog čega je ovaj projekat dugoročno veoma važan. Ovo je veliki i dugoročni projekta koji će obezbediti stabilnost i kontinuiranu podršku svim porodicama kojima je potrebna. Kampanju podržava NALED, dok je i RTS pružio podršku kroz medijsko partnerstvo.

Tags

Povezane vesti

Back to top button