Frustracije sa aplikacijama: Zašto banke i fintech kompanije više ne koriste biometriju – Bankar.rs
BANKEFinTechINOVACIJE

Frustracije sa aplikacijama: Zašto banke i fintech kompanije više ne koriste biometriju

Pružaoci finansijskih usluga ne koriste u potpunosti dovoljno prednosti biometrijskih podataka kako bi ubrzali procese, kaže 34 odsto evropskih potrošača, prema novom istraživanju koje je objavila kompanija Signicat.

Prosečno vreme nakon kojeg potrošači odustaju od zahteva za finansijskim uslugama je 14 minuta i 20 sekundi, a 55 odsto potencijalnih kupaca gubi se ako aplikacije traju duže od toga.

Novi izveštaj “Bitka na brodu III”, temeljen na istraživanju odraslih iz nekoliko evropskih zemalja, pokazuje da su najčešće prijavljene frustracije u procesu prijave finansijskih usluga količina potrebnih ličnih podataka, a navodi ih 31 odsto, i dužina vremena koje oduzimaju, a što je imenovalo 28 odsto.

Nakon pet minuta, 12 odsto odustaje od pokušaja prijave, pokazalo je istraživanje. Nakon 10 minuta stopa napuštanja skače na 40 odsto, a nakon 20 minuta, 70 odsto odustaje od pokušaja. Sat vremena nakon što je aplikacija pokrenuta, 93 odsto će je napustiti ako pokušaj i dalje ne bude dovršen. Gotovo jednoj od tri aplikacije (29 odsto) potrebno je više od 20 minuta, kaže Sigicat, što znači da se mnogi kupci gube.

“Konkurencija banaka izazivača i fintecha pomiče merilo uspeha kada je u pitanju logovanje. Više od polovine potencijalnih kupaca napušta aplikacije nakon 14 minuta i 20 sekundi, što je ne baš puno vremena da bi se dobili svi potrebni podaci o KYC-u. Pružaoci usluga troše hiljade marketinških funti i evra da bi kupce doveli do ukrcavanja samo kako bi ih izgubili”, kaže potpredsjednik za identitet i inovacije Signicata John Erik Setsass.

“Pružaoci finansijskih usluga moraju istražiti nove tehnologije, posebno digitalni identitet kako bi se suočili sa ovim izazovom – oni koji to urade pobijediće u borbi za ukrcavanje”.

Finansijskim institucijama i osiguravačima savetuje se da koriste postojeće akreditive za digitalni identitet, poput eID shema, ili da u svoju ponudu integrišu inteligentne tehnologije skeniranja i provere validnosti dokumenata.

Preduzeće Signicat nedavno je kupilo kompaniju za integraciju digitalnih usluga poverenja Idfy kako bi povećalo svoj portfelj usluga.

Izvor: Indikator.ba

Tags
Back to top button