Addiko zapošljava: Šef Službe podrške poslovnim rešenjima i razvoja aplikacija – Bankar.rs
Uncategorized

Addiko zapošljava: Šef Službe podrške poslovnim rešenjima i razvoja aplikacija

Addiko Bank a.d. je raspisala konkurs za poziciju: Šef Službe podrške poslovnim rešenjima i razvoja aplikacija, mesto rada: Beograd.

Odgovornosti

  • U okviru postojeće organizacije podela poslova, davanje zadataka i postavljanje rokova kao i kontrola ostvarivanja zadataka i ispunjenja rokova
  • Usmeravanje i vođstvo zaposlenih u rešavanju operativnih problema u radu bankarskog informacionog sistema i aplikacija
  • U saradnji sa ostalim odeljenjima učestvuje u analizi, definisanju i unapređenju poslovnih procesa i procedura u banci sa ciljem razumevanja na koji način te izmene zahtevaju prilagođavanja i unapređenja u informacionom sistemu banke i sistemima za izveštavanje
  • Komunikacija sa eksternim kompanijama koje su razvile i održavaju bankarska informatička rešenja
  • Učestvovanje u projektima na nivou Addiko grupe kojima se implementiraju konsolidovani grupni projekti i odgovarajuća softverska rešenja
  • Prezentacija rada tima ili projekta pred Izvršnim rukovodstvom Banke
  • Učestvovanje u radu tima na nivou Grupe koji se bavi analizom i konsolidacijom arhitekture Informacionih sistema svih banaka članica (Enterprise Architecture Body)
  • Predlaganje izmena u organizaciji u cilju optimizacije poslova
  • Izrada i kontrola procedura u okviru službe
  • Donošenje odluka u okviru opisanog delovanja, komunikacija istih prema zaposlenima, Izvršnom rukovodstvu i spoljnim firmama

Uslovi:

  • 5 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • VII stepen stručne spreme relevantnih studija
  • Široko poznavanje informacionih tehnologija i rešenja i vendora na tržištu
  • Poznavanje bankarskih poslovnih procesa i tokova dokumentacije
  • Poznavanje koncepata razvoja softvera i arhitektura informacionih sistema
  • Odlične komunikacione pisane i govorne sposobnosti.
  • Liderske sposobnosti
  • Odlično poznavanje engleskog jezika i MS Office paketa
  • Poslovno iskustvo u rukovođenju timom na sličnim poslovima u srednjim ili velikim organizacionim sistemima
  • Poznavanje metodologija upravljanja procesima i upravljanja projektima
  • Poznavanje osnovnih ITIL procesa (Incident, Problem & Change Management)
  • Sposobnost donošenja odluka i rešavanja problema

Šta nudimo:

  • Izazovnu poziciju i priliku za učenje i razvoj
  • Internacionalno i dinamično poslovno okruženje
  • Rad sa profesionalnim i motivisanim timom

Oglas Vam se svideo? Mislite da ste idealni kandidat? Ukoliko je odgovor da, molimo Vas pošaljite Vašu prijavu Infostud do 26.04.2018. Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor. Slanjem prijave na konkurs kandidati pristaju na upotrebu ličnih podataka od strane ovlašćenih lica poslodavca, u svrhu sprovođenja selekcije kandidata

logo_25810

Činimo stvari jasnima.
                                                                       KONKURIŠITE
Tags
Back to top button