Rajaner ne planira dolazak u Beograd, ali će se i dalje širiti u Zagrebu, kaže jedan od čelnika kompanije.
“Nemamo nikakvih planova za Beograd”, rekao je Dejvid O’Brajan, CEO Lauda Aira i Malta Aira u intervjuu za zamaaero.com.
O ekspanziji u Hrvatskoj rekao je sledeće: “Dovoljno je samo reći da je 6 od 30 novih aviona Ryanaira bazirano u Hrvatskoj. To je 20 rasta rasta naše flote“.
“Siguran sam da će u Zagrebu biti i 4. i 5. avion u skoroj budućnosti, ali ne mogu vam reći kada tačno. Grad veličine Zagreba mora vrlo skoro imati i 6 aviona Ryanaira sa bitno više linija. Svaki naš avion akumulira oko 320.000 putnika iz baze. Znači 6 aviona je oko 2 miliona putnika. Je li ta brojka dostižna u Zagrebu? Naravno da jeste“, odgovorio je O’Brajan.
Dodao je da su zadovoljni zagrebačkim letovima i popunjenošću, i istakao kako su otvorili 13 novih linija ove zime i idućeg proleća.
“Ljubljana je više nego dobro servisirana preko Zagreba i to je njen veliki problem. U ostalom i Trst je vrlo blizu Ljubljani. Tako da ona nema previše šanse. Oni jesu glavni grad i imali bi neke šanse, ali u tako bliskom okruženju Zagreba i Trsta nažalost te šanse su jako male“, kazao je O’Brajan.
“A tu vam je i problem Fraporta. Mi ne preuzimamo udeo u tržištu samo radi udela u tržištu. Mi želimo da popunjavamo svoje kapacitete. U Frankfurtu smo imali 9 aviona, planirali smo ih imati 20. No, Fraport je povećao cene umesto da ih je smanjio, za razliku od Zagreba. I mi smo se povukli iz Frankfurta. Bez puno emocija. Naš posao nije da uništavamo druge na tržištu nego da napunimo svoje avione. To više u Frankfurtu nismo mogli. Ili pogledajte situaciju sa Fraportom u Grčkoj gde je preuzeo gomilu aerodroma i potom podigao cene. Uz to, pogledajte konspiraciju na Mediteranu. Svi govore o produženju sezone, a onda ne radi nijedan hotel tokom zime.