Er Frans (Air France) je refundirao 1,1 milijardu evra putnicima, a ubrzava se i procedura rešavanja zahteva i omogućava besplatna promena rezervacija.
Avio-kompanija Er Frans je značajno ojačala svoje prodajne timove posvećene pružanju podrške kupcima – trenutno se blizu 700 agenata prodaje bavi pitanjem neostvarenih putovanja, odobrava povraćaj novca ili daje vrednosne vaučere, u zavisnosti od želje putnika.
Od januara 2020. godine obrađeno je 2 miliona zahteva i putnicima vraćena 1,1 milijarda evra, piše Aviatica.
Avio-kompanija, takođe, prilagođava svoje komercijalne mere i sada omogućava besplatne promene rezervacija. Ako putnici žele da otkažu putovanje, njihove karte se sada mogu promeniti bez dodatnih troškova i bilo kakvih uslovljavanja (dokaza), a mogu menjati datum i destinaciju po svom izboru. Putnici plaćaju samo doplatu u slučaju da postoji razlika u ceni između starog i novog leta.
Takođe, putnici mogu tražiti povraćaj novca ili vrednosni vaučer, koji se kasnije može zameniti za novac, ukoliko se ne iskoristi. Ove mere primenjuju se na sva putovanja do 31. marta 2021. Ukoliko avio-kompanija otkaže njihov let, putnicima su na raspolaganju iste opcije.
U partnerstvu sa Allianz Travel, Er Frans putnicima nudi i osiguranje koje pokriva troškove usled eventualnog oboljevanja od Covid-19 ili zahtevanog karantina.
Ovo osiguranje tako pokriva troškove medicinske pomoći na putu, u inostranstvu, kao i troškove koje mogu nastati kao posledica mogućeg karantina (troškovi smeštaja, itd).
Ovo osiguranje je trenutno dostupno putnicima sa prebivalištem u Francuskoj, Nemačkoj, Španiji, Holandiji i Velikoj Britaniji, a uskoro i u drugim zemljama.