OTP banka – platne kartice ponovo u funkciji
Od četvrtka klijenti OTP banke nisu mogli da koriste platne kartice niti aplikaciju za elektronsko plaćanje. Situacija se donekle popravila – kartice su ponovo u funkciji, a u banci kažu da će o uspostavljanju usluge elektronskog bankarstva klijente obavestiti na svom sajtu.
Iako su ekspoziture OTP banke radile produženo, uz dodatno angažovanje za vikend, stvarali su se redovi. Klijenti, kako saopštava banka, zbog tehničkih smetnji nisu mogli da koriste neke servise banke.
“Uspeli smo da omogućimo neometano funkcionisanje platnih kartica i klijenti ih sada mogu koristiiti za plaćanje i podizanje gotovine na bankomatima Vojvođanske banke. Od danas je dostupna m-bank aplikacija za fizička lica, a o uspostavljanju e-banking aplikacije i naše mreže bankomata obavestićemo klijente preko veb-sajta”, navodi se u saopštenju OTP banke.
U Narodnoj banci Srbije saopštavaju da se smetnje u radu dešavaju i u najznačajnim finansijskim institucijama, bez obzira na to koliko sofisticiranu tehnologiju koriste.
“Korisnik u svakom slučaju ukoliko smatra da je banka povredila njegova prava može da podnese banci prigovor u pisanoj formi, a banka je dužna da korisniku dostavi pisani odgovor najkasnije u roku od 15 dana od prijema prigovora. Ukoliko nije zadovoljan tužbu može podneti i Narodnoj banci u roku od šest meseci”, navodi Narodna banka Srbije.
Centralna banka navodi da ona nije ovlašćena da rešava zahteve za naknadu eventualne štete, jer su za utvrđivanje štete neophodni dokazi koji se izvode isključivo u sudskom postupku.