Održavanje sistema uzrok zastoja u radu terminala za plaćanje karticama
Kompanija Chip card o privremenim prekidima u plaćanju karticama u nedelju. Bila su četiri kratkotrajna zastoja u trajanju od 8 do 14 minuta.
Razlog za zastoj u plaćanju karticama, koji je u nedelju napravio pometnju u pojedinim trgovinskim objektima, je – rad na održavanju sistema.
“Usled redovnog održavanja sistema u određenom broju maloprodajnih objekata i na bankomatima bio je privremeni zastoj u radu terminala za “viza”, “masterkard” i “dina” kartice. Četiri kratkotrajna prekida u trajanju od 8 do 14 minuta desila su se u periodu od dva sata, posle čega su terminali normalno funkcionisali” rečeno je “Novostima” u kompaniji Chip Card.
Ova kompanija praktično omogućava plaćanje karticama, regulišući složen “saobraćaj” između svih učesnika u transakciji, počev od momenta provlačenje kartice na POS terminalu, do odobravanja plaćanja. Sve ono “nevidljivo” što se dešava u nekoliko sekundi – očitavanje kartice, upita na tekućem računu vlasnika da li ima dovoljno novca za plaćanje, obaveštavanja kartičarske kuće, banke izdavaoca kartice, do trenutka kada počne štampanje slipa o obavljenoj kupoprodaji – spada u domen procesiranja plaćanja karticama.
U kompaniji Chip Card navode da je održavanje sistema potpuno normalno i redovno u industriji platnih kartica i sprovode ih sve kompanije sličnog profila.
“Kompanija Chip Card je od svog osnivanja posvećena pružanju inovativnih, sigurnih i pouzdanih servisa procesiranja platnih kartica i kontinuirano ulaže u poboljšanje kvaliteta usluge”, ističu u ovoj kompaniji.