Vlada Srbije uskoro treba da formira državni tim za kontrolu koncesije koja je data francuskom “Vinciju” na čijem će čelu biti dosadašnji direktor aerodroma Saša Vlaisavljević, koji će istovremeno ostati i na čelu AD “Nikola Tesla”, saznaje “Blic”.
Zbog ovog posla on je odbio ponudu francuskog “Vinci Airportsa”, koncesionara beogradske vazdušne luke, da bude na čelu njihovog upravljačkog tima. Razlog za formiranje Vladinog tela krije se u činjenici da država ostaje vlasnik aerodroma, pa mora da ima uvid kako se realizuje ustupljeno pravo za njegovim upravljanjem. Vlaisavljević je dobio zadatak da postavi postulate delovanja državnog tela za kontrolu koncesije. Nakon toga on će se povući i preći na novu, odgovornu funkciju.
“Francuzi su uplatom naknade od 501 milion evra i formalno 21. preuzeli upravljanje aerodromom. Njihova je stvar koga će postaviti na čelo svog tima. Ima indicija da će na to mesto doći stranac nakon što je Vlaisavljević odbio “Vinci”. Tog stranca, ali i sve poteze koji Francuzi budu preduzimali, kontrolisaće koncesioni tim Srbije na čelu sa Sašom Vlaisavljevićem, jer je Aerodrom i dalje u našem vlasništvu. Njegov zadatak je da postavi temelje delovanja tog tela, a nakon toga preuzeće novu, važnu javnu funkciju. U opciji ih je nekoliko i o tome je vlast razgovarala s njim, čak i predsednik Vučić”, ispričao je sagovornik iz Vlade.
On dodaje da je reč o ozbiljnim funkcijama:
“Neke su vezane čak i za Vlaisavljevićevo uključivanje u organe vlasti, ali i rukovodeća mesta u važnim državnim i javnim institucijama. U igri je jedna koja ima i dodirnih tačaka sa vazdušnim saobraćajem. On do tada ostaje direktor AD “Nikola Tesla” jer je Aerodrom akcionarsko društvo koje je davalac koncesija Vansiju”.
U Vladi Srbije nisu bili voljni da razgovaraju o angažmanu Saše Vlaisavljevića, a ni on nije bio raspoložen da komentariše saznanja “Blica”.