Američka TV-zvezda u septembru 2015. kupila je osam posto deonica i pozajmila svoj brend.
Poznata američka televizijska voditeljka, preduzetnica i dobrotvorka Oprah Winfrey pokazala je investitorima s Wall Streeta kako se biraju deonice ostvarivši neverovatnih 1400 posto zarade u manje od tri godine, prenosi Financial Times.
U septembru 2015. popularna Oprah uložila je 43 miliona dolara u firmu Weight Watchers International koja je tada bila u problemima. Radi se o kompaniji koja nudi proizvode i usluge asistencije u mršavljenju. Winfrey je odlučila uložiti u kompaniju nakon što je sama isprobala njihove proizvode. Kupovinom osam posto deonica ušla je u Upravu kompanije te “posudila” svoj brend marketingu Weight Watchersa. Uticaj slavne osobe poput Oprah Winfrey vrlo je blagotvorno delovao na deonicu.
Od sedam dolara koliko je vredila kada je Oprah ušla u deoničku strukturu, prošle nedelje deonica Weight Watchersa dosegla je rekordnu vrednost od 101 dolar.
Radi se o gotovo nestvarnom prinosu otkada je Winfrey ušla u vlasništvo. Njen udjeo trenutno vredi 543 miliona dolara čime je njeo ukupno bogatstvo doseglo četiri milijarde dolara. Podsetimo, Oprah je prva milijarderka afroameričkog porekla na Bloombergovoj listi. Rezultat Oprah Winfrey na tom ulaganju još je impresivniji ako se uporedi s rezultatom hedge fondova koje vode iskusni finansijski profesionalci.
Prošle godine rast berzanske cene Weight Watchersa nadmašio je izvedbu indeksa hedge fondova (5,5 posto rasta) za 281 posto. Iako finansijski direktor kompanije Nick Hotchkin opovrgava da je Oprah aktivistička deoničarka, priznaje da je pomogla u izboru Mindy Grossman koja je početkom prošle godine postala izvršna direktorica. Grossman se već dokazala u oživljavanju posrnulih firmi.