Google objedinjuje usluge plaćanja pod jednim, sopstvenim brendom
Rast potrošačkog izbora je jedan od ključnih trendova u platnoj industriji poslednjih godina, s tim da ljudi sada imaju više opcija nego ikada kada žele platiti nešto.
Sada je objavljeno da se na tržište plaćanja pojavljuje još jedan igrač, onaj koja okuplja postojeće usluge.
Google je ove nedelje potvrdio da konsoliduje različite sadržaje koje nudi, kako bi omogućili plaćanja – uključujući Android Pay i Google wallet – u jedinstveni brend: Google Pay.
Ovo će staviti veb giganta u direktniju konkurenciju sa Apple Pay i Samsung Pay.
Pali Bhat, potpredsjednik menadžmenta za usluge plaćanja u Googleu, izjavio je u blog postu da je kompanija protekle godine radila na tome da učine plaćanja “jednostavnijim, sigurnijim i konzistentnijim”.
– Cilj spajanja različitih usluga pod jednom markom je poboljšanje pogodnosti za potrošače.
– “Pomoću Google Pay-a biće vam lakše koristiti podatke o plaćanju sačuvane na Google nalogu, tako da možete bez briga da nastavite sa transakcijom”, napisao je Bhat.
“Tokom narednih nedelja videćete Google Pay online, u prodaji i preko Google proizvoda.”
Novi brend je već vidljiv na velikom broju popularnih aplikacija i sajtova, uključujući Airbnb, Dice, Fandango, HungriHouse i Instacart.
Google se sada suočava sa izazovom postavljanja konkurentske prednosti sa Apple Pay, Samsung Pay i drugim rivalnim brendovima.
Prema podacima PYMNTS.com, podaci o usvajanju mobilnog novčanika za SAD u septembru 2017. godine pokazuju da je nešto manje od četvrtine (24,8 odsto) potrošača koristilo Apple Pay, dok je 23,3 odsto koristilo Walmart Pay i 13,9 odsto je koristilo Samsung Pay.
Samo 11 odsto je izjavilo da je koristilo Android Pay, pa će biti zanimljivo videti da li Googleov mobilni novčanik beleži povećanje korisnika sada kada je deo jedinstvenog brenda Google Pay-a.