Do 21. februara otvoren je konkurs za idejna rešenja za naziv i logo brzih vozova u Srbiji.
Kako je saopštio “Srbija voz”, brzi voz koji će od marta saobraćati na relaciji Beograd-Novi Sad samo je jedan od brojnih koji će u budućem periodu povezivati i druge gradove u Srbiji i susedne zemlje.
Pobedničko rešenje konkursa koje organizuje “Srbija voz” pod nazivom “Pusti inspiraciju da te vozi”, odnosno naziv i logo voza, biće deo novog brenda kojima će se ti vozovi razlikovati u odnosu na vozove koji saobraćaju manjom brzinom ili u toku vožnje imaju više stanica.
Na taj način se primenjuje evropska praksa, imajući u vidu da su vozovi velike brzine u Italiji poznati kao Frečiaroša, u Francuskoj kao TGV, a u Nemačkoj kao ICE.
Ono što je proteklih dana privuklo veliku pažnju javnosti jeste da će pobednička ideja biti nagrađena sa milion dinara.
Stručni žiri koji će odabrati pobedničko rešenje čine predstavnici kreativne industrije Srbije: Ivan Stanković, jedan od najvećih autoriteta u oblasti marketinga u regionu, Nataša Filipović, direktor kreativne agencije Ovation, Nebojša Babić, vodeći regionalni vizuelni umetnik i fotograf, Petar Strugar, ambasador platforme “Srbija stvara” i Milorad Milinković, reditelj i predstavnik kreativne industrije Srbije.
Konkurs je otvoren od 1. do 21. februara, a pobedničko rešenje će biti proglašeno 3. marta.
Na konkurs se mogu prijaviti domaća fizička i pravna lica, pri čemu je neophodno ispuniti sve uslove navedene na sajtu www.pustiinspiracijudatevozi.rs.