Pandemija korona virusa pojačala je potrebu za transparentnim informacijama, koje su jedan od ključnih faktora uspešnog poslovanja u današnje vreme. Kako je renomirana bonitetna kuća CompanyWall, koja je osnovana 2013. godine, prepoznala ovu potrebu biznisa širom regiona i pomogla mnogima posebno tokom korona krize, našla se ne samo kao vodeća na tržištu u Crnoj Gori, već ga je i praktično preuzela.
„Mi poslujemo sa ciljem da pomognemo drugim poslovnim subjektima da unaprede svoje poslovanje pronalaženjem i povezivanjem sa novim klijentima. Osim toga, bavimo se proverom potreba i likvidnosti, kao i poboljšanjem efikasnosti rada kompanija analizom finansijskih podataka i mnogih ekonomskih faktora. Naše višegodišnje iskustvo svakodnevno obogaćujemo kroz uspehe na šest različita tržišta u Evropi, stoga nam je veoma drago da smo preuzeli primat u Crnoj Gori, što nam govori da se kvalitet i te kako vrednuje, kao i da je potreba za informacijama velika“, izjavio je direktor kompanije CompanyWall.me, Klemen Kljun.
Dodao je da informacije jednostavno moraju da budu dostupne svima, a da u svetu brzog poslovanja platforma CompanyWall Business omogućava poslovnim subjektima da donose brze i sigurne poslovne odluke. Kako je CompanyWall pionir umrežavanja i uspostavljanja poslovnih veza između domaćih, ali i stranih kompanija, ne čudi da je jači od konkurencije u Crnoj Gori.
„U skladu sa situacijom i posledicama koje trpi tržište zbog korona krize koja je pogodila ceo svet, CompanyWall je svojim klijentima, kao i drugim privrednim subjektima, omogućio u više navrata besplatno korišćenje baze podataka o bonitetu svih pravnih subjekata u Srbiji, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Sloveniji i Bosni i Hercegovini. Ovaj potez samo je učvrstio našu poziciju na tržištu i umnogome pomogao okrnjene ekonomije usled pandemije“, istakao je naš sagovornik.
Zahvaljujući ovakvim postupcima i kontinuiranom radu, za relativno kratko vreme CompanyWall zabeležio je veliki uspeh. Pokazali su da su jači od konkurencije i preuzeli tržište boniteta u Crnoj Gori. Kao odličan potez pokazalo se otvaranje prema svim korisnicima za vreme pandemije, koji ne samo što je bio slamka spasa za mnoga preduzeća, već je i samoj bonitetnoj kući dozvolio da zablista punim sjajem.
„Naša misija je da primenom savremenih metoda pomognemo klijentima da povećaju intelektualni kapital, rezultate, profitabilnost, likvidnost i produktivnost poslovanja. Svesni smo koliko veliki značaj i neprocenjivu vrednost imaju proverene informacije uz koje su poslovni subjekti upućeni u aktuelna lokalna i globalna dešavanja i trendove u savremenom poslovanju. Nakon višegodišnjeg iskustva znamo šta je tačno potrebno jednoj savremenoj kompaniji koja želi da obezbedi transparentno i sigurno poslovanje. Desetine hiljada naših zadovoljnih klijenata na Balkanu uz nas svakodnevno unapređuje svoje poslovanje i donosi pametnije odluke“, naglasio je Kljun.
Izvor: Biznis.rs