Er Srbija uvodi novu globalnu komercijalnu strategiju od letnje sezone, koja počinje 28. marta. Glavni cilj je uspostavljanje direktnijeg kontakta sa putnicima kroz ponudu najbolje moguće cene putem direktnih prodajnih kanala Er Srbije, koji obuhvataju veb-sajt airserbia.com, novu mobilnu aplikaciju, kupovinu karata putem kontakt centra ili u poslovnicama Er Srbije, saopštila je ova kompanija.
Nova strategija će, kako se navodi, takođe obezbediti efikasniju preraspodelu troškova u lancu prodaje karata, kao i priliku da se putnici obaveste brzo i direktno u slučaju bilo kakvih promena.
„Naši putnici će uvek imati pristup najboljim cenama ako kupuju karte direktno od Er Srbije, što ne mora nužno da bude slučaj prilikom kupovine putem ostalih prodajnih kanala u kojima su dostupne naše karte. Da bi putnici obezbedili povoljniju cenu i iskoristili tu pogodnost, neophodno je da rezervacija bude izvršena direktno kod Er Srbije, bilo da je pravite lično, ili putem vašeg organizatora putovanja,“ rekao je Jirži Marek, direktor za komercijalu i strategiju Er Srbije, navodi se u saopštenju.
Kompanija navodi da je od početka obnove vazdušnog saobraćaja u maju do kraja decembra 2020. godine, 47 odsto ukupno prodatih karata kupljeno putem direktnih prodajnih kanala Er Srbije, tj. putem veb-sajta, mobilne aplikacije, kontakt centra i poslovnica Er Srbije. To je, ističe se, povećanje od 52 odsto u odnosu na isti period 2019. godine.