Prema klasifikaciji Interbranda, Apple trenutno poseduje najvredniji brend, odnosno ime (Apple) na svetu, s vrednošću od 323 milijarde dolara. U odnosu na prošlu godinu, vrednost Appleovog brenda porasla je za 38 odsto.
Ovu brojku ne treba zameniti sa vrednošću kompanije prema tržišnoj kapitalizaciji, koja u ovom trenutku iznosi oko dva biliona dolara. Radi se o čistoj proceni koliko bi ime kompanije vredilo da ga, recimo, želi prodati.
Drugi najvredniji brend na svetu je Amazon, koji prema Interbrandu vredi 200 milijardi dolara, s rastom od čak 60 odsto.
Treći je Microsoft sa vrednošću od 166 milijardi dolara, a u stopu ga sledi Google, čije ime se ceni na 165 milijardi, s napomenom da je to za 1 odsto manje nego lani. Peti je Samsung s vrednošću od 62 milijarde dolara.
Sledeći iz tehnološkog sektora na listi je Intel, koji se smestio na 12. mesto, a slede ga Facebook na 13. i IBM na 14. mestu.
Zanimljivo je da je Instagram, inače deo Facebooka, zauzeo 19. mesto, ispred Honde, bankarskog diva J.P. Morgan, American Expressa i Ikee.