NFInnova, kompanija iz Srbije, dobila je svetski priznatu nagradu od strane Finovate Awards, u kategoriji Najbolje napravljena platforma za banke, koja omogućava realizaciju onlajn keš kredita bez kontakta, za sve građane bez obzira da li su klijenti banke ili ne.
Radi se o prvom bankarskom rešenje iz Srbije koje je nagrađeno za najbolje digitalne i tehnološke inovacije u celom svetu, posebno važno u vreme koronavirusa, kada se izbegavaju kontakti.
Kompanija radi za banke širom svete – Malta, Katar, Južna Afrika, region.
“S obzirom na to da je digitalizacija u prethodnih četiri, pet godina uzela maha, klijenti više ne moraju da idu u banku da bi uzeli kredit, za taj proces treba im oko pola sata. Za klijente je to dobro jer se poštuje socijalna distanca, ne moraju da dolaze, a za banke jer su proširili listu klijenata, omogućili su većem broju njih da budu korisnici”, rekao je za Infobiz, Vasa Šegrt, direktor kompanije NFInnova.
Sarađuju sa oko 15 banaka širom sveta, a skoro s se proširili na Bliski istok.
“Mi na ovom projektu radimo četiri godine i mislim da smo vzionari u ovome. Još pre nego što je počela epidemija i pre nego što su banke naterane da se okrenu ovome, imali smo sličan projekat sa jednom bankom. Cilj nam je da nastavimo da radimo na ovome, kako bi svi naši klijeti videli benefit svega toga. Zašto recimo ne biste preko svog m-benkinga kupili avio karte, imate već neke mogućnosti da kupite osiguranje i slično. Sve one stvari koje su nam svakodnevno potrebne zašto ne bismo plaćali preko centralnog portala banke. Liberalizacija i sinhronizacija zakona su stvari koje regulator treba da uradi kako bi digitalizacija još više zaživela”, zaključio je Šegrt.