Code-share ugovor, koji će “Air Serbia” i “Turskih Airlines” potpisati u bliskoj budućnosti, pokrivaće destinacije iz saobraćajnih mreža obe kompanije.
Unapređenjem partnerstva, “Air Serbia” i “Turskih Airlines” moći će da dodaju sopstvenu oznaku za let /marketing code/ na letove drugog partnera na relaciji Beograd-Istanbul, od 15. avgusta.
Zahvaljujući proširenom ugovoru o saradnji, putnici iz Beograda će na raspolaganju imati najbolju ponudu za putovanje u Istanbul, jedan od najvećih turističkih i saobraćajnih centara na svetu, a preko njega i za druge, dalje destinacije.
S druge strane, zajednički letovi takođe će nuditi brze i dobre veze putnicima koji iz Istanbula putuju za Beograd i druge gradove, saopšteno je iz “Air Serbia”.
Na osnovu ovog sporazuma, pored linije Beograd-Istanbul, saradnja dve kompanije biće proširena i na letove iz Beograda za Banjaluku i Tivat, a iz Istanbula za Ankaru, Kajseri, Izmir, Koniju, Adanu, Trabzon, Antaliju, Gasišpašu, Dalaman, Bodrum, Gaziantep.
Direktor komercijale i strategije “Air Serbia” Jirži Marek izrazio je zadovoljstvo razvojem saradnje sa “Turkish Airlinesom” kroz code share partnerstvo, koje će, kako je rekao, putnicima obe kompanije omogućiti veći izbor i fleksibilnost prilikom planiranja putovanja.
“Uvereni smo da će ovo inspirativno i strateški važno partnerstvo unaprediti međusobne ekonomske odnose dveju zemalja”, izjavio je on.
Saobraćajna mreža “Turkish Airlinesa”, koja obuhvata više zemalja i inostranih destinacija od bilo koje druge aviokompanije na svetu, trenutno opslužuje više od 300 putničkih i robnih destinacija u 127 zemalja.
Od svog osnivanja 1927. godine, “Air Serbia” je lider u vazdušnom prevozu jugoistočne Evrope. Tokom 2019. godine, “Air Serbia” je uvela 23 nove destinacije širom Evrope i Afrike, koje opslužuje iz tri saobraćajna centra u Srbiji.