Koliko su kupci zadovoljni bankarskim aplikacijama
Da bankarske aplikacije nisu već odavno izumljene, pandemija korona virusa možda bi dala odlučujući zamah da se to učini.
U doba kad se lični kontakti radije izbegavaju nego održavaju, korisno je raditi bankarstvo od kuće ili u pokretu bez kontakta s bankovnim savetnikom ili korisničkim terminalom u poslovnici. Jedino je pitanje koje su bankarske aplikacije zaista dobre.
Euro am Sonntag pokušao je dati odgovor na to pitanje, pa je naručio od Nemačkog instituta za kupce (DKI) internet anketu na web stranici investitora boerse-online.de. Od 9. aprila do 5. maja 2020. zabeleženo je 3.152 odgovora.
“Klijenti banaka imaju vrlo različita stajališta o bankarskim aplikacijama. Čak i ako je većina njih korisna, velike su razlike u zadovoljstvu klijenata. Te razlike, koje se ogledaju u prijatnosti prema korisniku, funkcionalnosti i kvaliteti informacija, rezultirale su opštim ocenama koje aplikaciju ING banke navode kao najbolju. Njihovi korisnici su najzadovoljniji”, kazao je šef DKI-a Jörn Hüsgen komentarišući rezultate ankete.
Pohvale koje su uputili ovoj aplikaciji su, između ostalog njen izgled, kratko vreme učitavanja i jednostavnost korišćenja.
Takođe su ocenili raspon vrsta prenosa (npr. prenos fotografija) i sigurnosne postupke (uključujući mTan) kao pozitivne. Nijedna aplikacija nije preporučena od učesnika toliko često kao aplikacija ING banke. Bankovne aplikacije Comdirect, Norisbank i Postbank (sve “vrlo dobro”) takođe su postigle visoke nivoe zadovoljstva.
Za Targobank je, sa druge strane, data samo ocena “dovoljna”. To ne znači da su korisnici ove aplikacije potpuno nezadovoljni. Ali mnoge su kvalitete ocenili lošijim nego kod drugih pružalaca usluga. Jedna od najvećih kritika je bila da aplikacija ne nudi mogućnost upravljanja sa više računa iz različitih banaka (multibanking).
Izvor: Indikator.ba