Kako je virus korona promenio finansijske navike milenijalaca? – Bankar.rs
ANALIZELICNE FINANSIJESVE VESTI

Kako je virus korona promenio finansijske navike milenijalaca?

Virus korona je direktno možda više pogodio stariju populaciju, ali mlađe generacije će zbog ovog virusa najverovatnije promeniti svoje navike trošenja.

Ceo svet je u strahu će epidemija da dovede do recesije i svi se trude da kupuju preko intereta kako bi izbegli izlazak na otvoreno. Takođe, koriste prednosti aplikacija za isporuku mnogo više nego inače

Ipak, prema istraživanju platforme za analizu maloprodajnih kompanija First Insight, više od jedne trećine milenijalaca nije uvereno da mogu da podnesu troškove, a rekli su i da će možda morati da pozajmljuju novac od porodice ili banke.

Ali nisu svi milenijalci zabrinuti zbog virusa korona i ne praktikuju svi socijalno distanciranje. Neki su iskoristili jeftine letove usled pandemije kako bi videli svet ili odmorili.

Kako virus korona utiče na finansijsko ponašanje milenijalaca?

Milenijalci stežu novčanike zbog straha od recesije.

Iako je ceo svet zabrinut zbog finansijskih posledica epidemije, „ponašanje milenijalaca se menja dramatičnije od bilo koje druge generacije”, izjavio je izvršni direktor First Insight-a.

„Zato će smanjiti svoju potrošnju”, dodao je on.

Preko polovine ispitanih milenijalaca izjavilo je da je virus korona uticao na njihove odluke o kupovini. Zato je 40 odsto njih reklo da smanjuje potrošnju da bi se pripremilo za krizu.

Milenijaci sve više smanjuju fizičku kupovinu. 39 odsto njih je reklo da ređe kupuju u trgovinama. Nešto manje, 30 odsto njih je reklo da kupuje on-line u poređenju s 21 odsto ispitanika svih starosnih grupa.

To podrazumeva kupovinu namirnica putem interneta, koja je doživela nagli skok od kad je svet krenuo da se bori sa koronavirusom.

„Naši podaci navode nas na verovanje da kupci sve više pripremaju obroke kod kuće i konzumiraju svežu i organsku hranu kako bi ostali zdravi.”

30 odsto ispitanika je reklo da koriste prednosti isporuke.

Epidemija je podstakla porast isporuke hrane bez kontakata, izvestila je Hilari Ras iz Rojtersa.

Dostavljači dostavlju obroke tako što ih ostave na pragu. Ipak, zbog zabrinutosti usled širenja virusa, raste i zabrinutost zbog kontaminirane hrane, ali i zbog nedostatka vozača zbog sve češćih uslova karantina.

U periodu kada je virus korona izazvao velike probleme aviokompanijama, karte su sve jeftinije, i uslovi sve fleksibilniji.

Keslen je rekao da milenijalci to žele da iskoriste iz različitih razloga: da bi istraživali nove destinacije, uživali na odmoru, ili možda videli porodicu

Istraživanje pokazuje da su milenijalci zabrinutiji za plaćanje lečenja i testiranja na virus nego stariji ljudi.

U uzrastu od 18 do 34 godina godine 35 odsto njih nije sigurno da bi moglo da se nosi sa troškovima, za razliku od onih koji imaju preko 55 godina i od kojih samo 24 odsto misli tako.

Izvor: BIZlife

Tags
Back to top button