Jedna od najpopularnijih društvenih mreža nije se mogla pohvaliti baš najuspešnijom godinom, što se drastično odrazilo na njenu vrednost i položaj na tržištu.
Akcije Fejsbuka oslabile su u četvrtak osam odsto nakon što je kompanija u sredu objavila izveštaj o zaradi u četvrtom tromesečju 2019. godine.
Ovaj pad doveo je do pada tržišne vrednosti kompanije od čak 50 milijardi dolara i sada ona vredi manje od 600 milijardi dolara, piše NBC njuz.
Pad cene deonica usledio je nakon izveštaja o porastu troškova Fejsbuka od čak 51 odsto u 2019. godini u poređenju s 2018.
Troškovi su usko povezani s poboljšanjima privatnosti i sigurnosti korisnika na kojima ova društvena mreža radi otkad se suočila s javnim kritikama, prenosi portal Klix.ba.
Ovi podaci podudaraju se s padom u operativnoj profitnoj marži, s 45 posto u 2018. na 34 posto u 2019. godini.
Osim povećanih troškova u pomenutim oblastima, Fejsbuk radi i na promenama u vezi s reklamiranjem, što usporava njegov razvoj.
Iz kompanije kažu da poboljšanja privatnosti u softveru Eplovog ajfona Guglovog androida mogu negativno da utiču na targetiranje prilikom oglašavanja na najpopularnijoj društvenoj mreži.