Grupa Podravka u prvih šest meseci ove godine ostvarila je neto dobit od 140 miliona kuna, što je za 16,1 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, te prihode od prodaje od 2,1 milijardu kuna, odnosno 5,1 posto više, objavili su iz te koprivničke kompanije.
“Nakon 2018, koja je bila jedna od najuspešnijih poslovnih godina u dugogodišnjoj istoriji, te rekordnog prvog tromesečja ove godine, Grupa Podravka nastavlja sa rekordnim poslovnim rezultatima i u prvoj polovini 2019.”, ističu iz te kompanije, te napominju da je ostvarena dobit “rezultat prvenstveno organskog rasta, bez vanrednih uticaja”, prenosi SEEbiz.
Kako kažu, reč je o najboljem operativnom rezultatu i najvišoj operativnoj dobiti prvog polugodišta u dugogodišnjoj Podravkinoj istoriji, što dodatno potvrđuje uspešnost poslovanja Grupe u prvom polugodištu.
Prihodi od prodaje Grupe Podravka u prvih su šest meseci iznosili 2,1 milijardu kuna, što je rast od 5,1 posto u odnosu na isto razdoblje 2018. Na kretanje prihoda od prodaje, kako navode, uticao je rast oba poslovna segmenta – Prehrane i Farmaceutike.
Tako je segment Prehrane ostvario 1,68 milijardi kuna prihoda od prodaje ili 5,1 posto više nego u istom razdoblju lani, a segment Farmaceutika 455,2 miliona kuna prihoda od prodaje ili 5,2 posto više.
“Fokus menadžmenta i u nastavku godine biće na sprovođenju strategije poslovanja, a koja se može sažeti u tri ključne tačke – fokus na tradicionalna tržišta na kojima je Grupa Podravka već etablirani proizvođač, ulaganje u dalji razvoj vlastitih brandova i inoviranje proizvoda te efikasno upravljanje troškovima”, stoji u saopštenju.