KešKlik usluga Aik banke – Pošaljite novac bilo kome i bilo kada
KešKlik je nova usluga transfera novca putem e/m Bankinga, bilo kome, bilo kada.
Aktiviranjem usluge elektronskog, odnosno mobilnog bankarstva AIK Banke, omogućeno Vam je slanje novca sa svog tekućeg računa bilo kom fizičkom licu, bilo kada. Dovoljno je da imate broj mobilnog telefona primaoca koji može podići novac na svim bankomatima AIK Banke, unošenjem koda iz SMS poruka, bez upotrebe platne kartice!
- KešKlik usluga omogućava svim korisnicima elektronskog i mobilnog bankarstva AIK Banke slanje novca preko svog računara, mobilnog telefona ili tablet uređaja, bilo kada, bilo kome;
- Primalac novca ne mora da ima otvoren račun ni u jednoj banci;
- Novčana sredstva je moguće poslati svim osobama koje imaju registrovan broj mobilnog telefona kod jednog od tri mobilna operatera u Republici Srbiji;
- Brzo, bezbedno i jednostavno rukovanje aplikacijom – za slanje novca dovoljno je samo odabrati broj telefona primaoca iz telefonskog imenika ili uneti broj telefona i jednim klikom aktivira se transfer;
- Za podizanje novca na bankomatu AIK Banke, potrebno je uneti kodove za podizanje sredstava, koji će stići u vidu dve SMS poruke: jedne od Banke i druge od pošiljaoca novca;
- Novac možete poslati i sebi, ukoliko ste npr. zaboravili novčanik;
- Novac možete poslati svojoj deci na školovanju u drugom gradu.
Poslati novac je odmah dostupan na najbližem bankomatu AIK Banke i može se podići u narednih 72 sata od trenutka slanja novca.
Minimalan iznos novčanih sredstava koji se mogu poslati u jednoj transakciji je 500 RSD, dok je maksimalni iznos 40.000 RSD.
Naknada za KešKlik transakciju iznosi 45 RSD.
Za sve korisnike START PAKET tekućeg računa AIK Banka je omogućila besplatnu KešKlik uslugu u prvih mesec dana od dana aktiviranja usluge.