Amazon je izglasan za najvredniji brend na svetu, preneli su svetski mediji.
Vrednost giganta elektronske trgovine procenjena je na 315,5 milijardi dolara na listi BrandZ Top 100 najvrednijih globalnih brendova koju sastavlja istraživačka agencija Kantar, čime je zauzeo prvo mesto na listi.
Agencija je skok Amazona na listi pripisala njegovom diverzifikovanom portfoliju usluga i dodala da on pokazuje koliko su brendovi sada manje povezani sa pojedinim kategorijama i regionima.
Uspon Amazona znači da je potisnuo kolege iz Epla i Gugla, koji su naizmenično proveli ukupno 12 godina na vrhu te liste, na drugo, odnosno treće mesto. Brend Epl je procenjen na 309,5 milijardi dolara, a Gugl na 309 milijardi.
Majkrosoft je četvrti, dok je Viza na petom mestu , a u prvih deset plasirali su se još i Fejsbuk, Alibaba, Tensent, Mekdonalds i AT&T.
Izvor: B92