BANKESVE VESTI

Obeleženo zatvaranje Evropske nedelje novca – učenici iz Srbije oborili evropski rekord

Svečanim događajem u Udruženju banaka Srbije danas je obeleženo zatvaranje Evropske nedelje novca 2019.

Tom prilikom, u prisustvu predstavnika UBS, Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, banaka i medija, proglašeni su pobednici nacionalnog takmičenja Evropski kviz novca, koji je ove godine privukao rekordan broj učesnika i u Srbiji i na nivou cele Evrope.

U konkurenciji oko 500 učenika iz 150 škola širom zemlje, prvo mesto osvojio je Ognjen Pokimica, iz IX beogradske gimnazije „Mihajlo Petrović Alas“. Drugo mesto pripalo je Bogdanu Živadinoviću, iz Ekonomsko-trgovinske škole iz Zaječara, a treće Nikoli Bajatu, takođe iz IX beogradske gimnazije, koji je, igrom slučaja, kao prošlogodišnji pobednik na ovom kvizu, već predstavljao Srbiju na evropskom finalu 2018. godine.

Učenici koji su osvojili prva dva mesta, sa svojim nastavnicima, Milkom Ivić i Jelenom Milosavljević, u maju će putovati u Brisel o trošku Udruženja banaka Srbije, i njima je tim povodom prigodne poklone uručio Vladimir Vasić, generalni sekretar UBS. Zahvalnicu je dobila i Sanja Ječmenica iz OŠ „Jovan Sterija Popović“ iz Beograda, kao nastavnik koji je motivisao i prijavio najveći broj učenika. Skup je protekao u opuštenoj atmosferi i druženju učenika, koji su razmenili iskustva i savete sa pobednicima koje je Udruženje banaka prošle godine vodilo u Brisel.

Dr Slađana Sredojević, rukovodilac Centra za bankarsku obuku Udruženja banaka Srbije i potpredsednik Evropske asocijacije za edukaciju u sektoru bankarstva (EBTN) pozdravila je okupljene i predstavila inicijative, ulogu i doprinos UBS i banaka u finansijskom opismenjavanju mladih, govoreći o tome zašto (nam) je finansijska edukacija važna.

Na samom kraju, banke koje su učestvovale u aktivnostima pod okriljem Evropske nedelje novca predstavile su svoj doprinos i svoje platforme finansijske edukacije, koje će u različitim formatima dodatno pomoći finansijsko opismenjavanje mladih.

Tags
Back to top button