Američka automobilska kompanija “Tesla” odustala je od ranije najavljenog zatvaranja većine svojih prodajnih salona u svetu. Međutim, kompanija je najavila poskupljenje modela.
Kompanija će, kako je saopšteno, ostati pri najavljenom prelasku na onlajn prodaju, ali će ostaviti više otvorenih prodajnih salona nego što je prvobitno planirala, prenosi agencija AP.
“Teslin” automobil “model 3” će i dalje biti dostupan po ceni od 35.000 dolara, ali će cene drugih modela biti povećane za tri odsto.
Nije precizirano koliko će prodavnica zatvoriti, ali je rečeno da će zatvoriti samo polovinu od prvobitno planiranog broja. Kompanija “Tesla” ima 378 prodajnih salona i uslužnih centara širom sveta, i oko 100 prodavnica u SAD.
Preostale prodavnice će imati manje radnika, a imaće na raspolaganju vozila dostupna za probnu vožnju i izvesne zalihe u slučaju da neko želi odmah da kupi automobil.
Izvršni direktor “Tesle” Ilon Mask je 28. februara saopštio da je neophodno smanjiti troškove kako bi se ostvarila profitabilnost prilikom prodaje “modela 3” po ceni od 35.000 dolara.
“To je cena koja je potrebna da bi se dostiglo više klijenata i generisala prodaja koja je kompaniji potrebna da bi opstala”, rekao je tada Mask.