“Dunav” ostvario rast od 54 odsto u oblasti životnih osiguranja
Kompanija “Dunav osiguranje” poslednjih godina beleži konstantan rast u oblasti životnih osiguranja, a samo u 2018. ostvarila je rast od 54 odsto u odnosu na prethodnu godinu, sa učešćem na tržištu životnih osiguranja od 9,4 procenta.
Nova strategija “Dunav” životnih osiguranja, sa mladim direktorom Bojanom Raičevićem na čelu, stavlja akcenat na stvaranje modernog brenda, kreiranje usluga u skladu s potrebama različitih kategorija osiguranika, organizovanje radionica i tribina, direktnu komunikaciju s građanima posredstvom odlične saradnje s gradskim i opštinskim organima, prenosi Tanjug.
Tu je i kontinuirana edukacija stanovništva, s jedne strane, te podizanje nivoa usluge koju kompanija “Dunav” pruža svojim osiguranicima, s druge strane.
“Paralelno razvijamo nove individualne usluge za naše osiguranike, uz razvoj raznih oblika kolektivnih osiguranja namenjenih široj populaciji putem prodajnih kanala banke i zastupnike u osiguranju, te s ponosom možemo reći da u ovom trenutku preko pola miliona građana ima neku od polisa životnog osiguranja kompanije Dunav”, kaže Raičević.
U planu je, kako dodaje, intenzivnija medijska promocija usluga i dalje jačanje interne i eksterne prodajne mreže “Dunava”.
“Kao lideri na tržištu, sa svešću o odgovornosti koju nosi status nacionalnog osiguravača, maksimalno smo posvećeni daljem razvoju životnih osiguranja, modernizaciji procesa i kreiranju usluga koji mogu odgovoriti na sve zahteve naših osiguranika”, navodi Raičević, piše Tanjug.
Prema njegovim rečima, s daljim jačanjem ekonomske snage građana, uz smanjenje stope nezaposlenosti, povećanje domaćeg bruto proizvoda i savesnu politiku Vlade Republike Srbije, stvaraju se preduslovi za dostizanje većeg broja osiguranih građana koji su za sebe obezbedili neki od nivoa zaštite koju životno osiguranje pruža.