Societe Generale Srbija inicirala više od polovine naloga putem instant plaćanja
Prema sistemu koji je uvela Societe Generale banka Srbija, sve transakcije i nalozi sa iznosima do 300.000 dinara realizuju se putem instant platnog sistema, a korisnici digitalnih kanala e – banking i m – banking realizuju ih bez naknade. Od ukupnog broja platnih naloga fizičkih i pravnih lica, koji su upućeni na instant realizaciju, najviše je poslato putem e-banking i m-banking aplikacija Societe Generale banke (oko 80 odsto), dok je putem ekspozitura na instant plaćanje poslato oko 20 odsto naloga, navedeno je u podacima SGS.
“Naša banka je od početka prepoznala sve prednosti koje sistem instant plaćanja donosi za klijente i zauzela lidersku poziciju u implementaciji i primeni ove inovacije za klijente, bilo da naloge šalju putem ekspozitura ili digitalnih kanala“, izjavio je Miroslav Rebić, član Izvršnog odbora Societe Generale Srbija.
Rebić dodaje da u narednoj fazi očekujemo dalji razvoj funkcionalnosti instant plaćanja na trgovačkim mestima, otvaranjem mogućnosti za plaćanja i mobilnim telefonima, što je još jedan vid podrške Societe Generale banke Srbija ka bezgotovinskom plaćanju.
Instant platni sistem NBS uveden je 22. oktobra i omogućava klijentima da šalju platne naloge u bilo kom trenutku, a na realizaciju transakcije se čeka svega nekoliko sekundi. Novac na računu primaoca završava svoj „put“ u realnom vremenu, a instant platni sistem radi neprekidno, 24 sata, sedam dana u nedelji, vikendom i praznicima.