Sberbanka Srbija podržala najvrednije klijente iz mikro segmenta
U četvrtak 29. novembra Sberbank Srbija proslavila je završetak uspešne akcije podrške malim preduzećima i preduzetnicima “Vredne vredi podržati”. Tom prilikom, najuspešniju kompaniju, u okviru ove kampanje “Mercurus Medical Instruments”, Sberbank je nagradila automobilom.
Ovu akciju Sberbank Srbija prvi put je pokrenula 2017. godine sa ciljem da podrži klijente iz segmenta male privrede i bude deo uspešnog razvoja njihovog poslovanja. Svi klijenti iz pomenutog segmenta koji su u periodu od 1. juna do 31. oktobra 2018. podneli zahtev za kredite za obrtna sredstva, refinansiranje, rekonstrukciju ili adaptaciju nepokretnosti, kupovinu vozila i opreme ili kredit za finansiranje izvršenih investicionih ulaganja, našli su se u konkurenciji za vredne poklone.
Na događaju kojim je zvanično obeležen kraj ovogodišnje akcije prisustvovali su predstavnici više od stotinu kompanija koje su se kvalifikovale za ovo nagradno takmičenje. Tom prilikom prisutnima se obratila Marijana Vasilescu, predsednik Izvršnog odbora Sberbank Srbija, izrazivši zadovoljstvo što se broj učesnika u ovoj akciji iz godine u godinu povećava.
“Za ovogodišnju akciju “Vredne vredi podržati” kvalifikovalo se čak 1039 kompanija, što je neosporno ogroman uspeh. Naš segment poslovanja sa malim preduzećima u prvih 10 meseci 2018. godine ostvario je produkciju od čak 68.6 miliona evra, što je za 26.3 odsto više nego u istom periodu prošle godine. Akcije poput ove očigledan su dokaz da Sberbank Srbija ima sluha za potrebe klijenata. Nastavićemo da kreiramo usluge u skladu sa realnim potrebama korisnika, jer je to jedan od sigurnih načina da sa klijentima ostvarimo partnerski i dugoročni odnos”, rekao je Miodrag Stojanović, direktor sektora prodaje i distribucije Sberbank Srbija.
Pored automobila, vredne nagrade dobili su i predstavnici kompanija Max Magnus Invest iz Užica i Vos Mediator iz Beograda koji su osvojili drugo i treće mesto.