Pet najuticajnijih poslovnih knjiga svih vremena – Bankar.rs
SAVETI ZA POSAOSLIDERSVE VESTI

Pet najuticajnijih poslovnih knjiga svih vremena

Warren Buffett, verovatno najuspešniji investitor našeg vremena, jednom je rekao da je ključ njegovog uspeha čitanje. Znao je da pročita i do 500 stranica dnevno. Njegove omiljene teme su, naravno, preduzetništvo, biznis, investicije i teorije uspeha.

Bill Gates Mark Zuckerberg su takođe čitali mnoge korporativne knjige. Prvi po dve, posljednji po jednu knjigu nedjeljno. Čitanje je zaista važno ako želite biti izloženi novim idejama, načinima razmišljanja i zbiru različitih veština. To će vam pomoći u putanji karijere, pošto ćete početi drugačije gledati na posao, piše Business Insider.

Koje su najuticajnije knjige svih vremena?

John Brooks: Poslovne avanture

Bill Gates je nazvao knjigu najboljom poslovnom knjigom koju je pročitao u svom životu. Knjiga govori o skandalima i nesrećama velikih korporacija, od kojih običan biznismen može naučiti puno novih lekcija. Knjigu mu je posudio Buffet, ali ubrzo potom je on i sam kupio, jer u njoj vidi važne lekcije, koje se ponavljaju više puta godišnje.

Benjamin Graham: Inteligentni investitor

Prema mnogim finansijerima, knjiga je najbolji konsultant za investitore dvadesetog veka. Benjamin Graham podučavao je i inspirisao ljude širom sveta, njegova filozofija ‘vrednovanje ulaganja ” još i danas štiti investitore pred malim greškama sa velikim posledicama, i uči ih da razviju dugoročne strategije. Buržoaska biblija, kako knjigu često vole da imenuju, prvi put je objavljena 1949. godine.

Clayton M. Christensen: Inovativna dilema: Revolucionarna knjiga koja će promeniti način poslovanja

Ova knjiga nudi savete o tome kako izgraditi uspeh i kako izbeći greške. Namenjena je svim liderima i inovatorima koji žele potpuno novi i jedinstveni put ka uspehu. Često povezuju ovu knjigu sa Steveom Jobsom i Jeffom Bezosom, kada su stvorili prvi oblak za čuvanje podataka u Appleu.

William N. Thorndike: Ausajderi: Osam nekonvencionalnih izvršnih direktora i njihov radikalni racionalan plan uspeha

Šta čini Izvršnog direktora uspešnim? Da li je lider sa jakom industrijskom ekspertizom? Može li se opisati kao harizmatični, virtuozni govornik kojem ne nedostaje samopouzdanje u upravljanju kompanijom? Šta je zaista važno kada vodite organizaciju? Kakav je odličan direktor? Na godišnjem skupu deoničara Berkshire Hathawaya, Warren Buffett je javno preporučio knjigu svima prisutnim.

Dale Carnegie: Kako osvojiti prijatelje i uticati na ljude

Dale Carnegie je pretvorio dobar i često iskusan savet u pravi bestseler, pomažući mnogim ljudima na putu ka uspjehu u poslovnom i privatnom životu. Jedna od najrevolucionarnijih i najuspešnijih knjiga svih vremena, “Kako osvojiti nove prijatelje i uticati na ljude” će vas naučiti šest trikova kako bi vas ljudi brže i lakše zavolili, dvanaest načina da utičete na ideje ljudi i devet načina za promenu ljudi nabolje bez njihove preterane upornosti, uzbuđenja i nezadovoljstva.

Indikator

Tags
Back to top button