Saradnja Addiko Grupe i kompanije Microsoft za napredno korisničko iskustvo

Addiko Grupa je postala prva regionalna bankarska organizacija koja će tokom 2018. godine, na svim tržištima na kojima posluje, implementirati moderna rešenja kompanije Microsoft, ali i nastaviti dalje proces digitalne transformacije, fokusirajući se na unapređenje korisničkog iskustva svojih klijenata.
– Addiko Grupa i kompanija Microsoft dogovorili su saradnju na
planu unapređenja korisničkog iskustva klijenata banke kroz implementaciju Microsoft
tehnološkog rešenja – Dynamics 365.
„Addiko banka je jedna od prvih banaka u Srbiji koja je shvatila značaj digitalne transformacije
i modernizacije poslovanja. U proteklih godinu dana, napravili smo veliki iskorak u digitalizaciji
i mobilnom bankarstvu. Cilj nam je da pružimo jednostavnije proizvode, praktične i brze usluge
koje su u skladu sa potrebama naših klijenata. Želimo da naši klijenti koriste sve prednosti
digitalnog bankarstva, koje će im uštedeti vreme i omogućiti da što efikasnije obavljaju sve
bankarske transakcije’, izjavio je Mirko Španović, predsednik IO Addiko bank a.d. Beograd.
Na osnovu iskustva sa klijentima i istraživanja kompanije Microsoft, Addiko banka će kroz
jačanje unutrašnjih sistema i unapređenja procesa poslovanja dobiti bolji uvid u potrebe
klijenata i na taj način jednostavnije identifikovati njihove želje i pružiti im još bolju uslugu.
Ključna uloga u tom procesu je integracija svih bankarskih sistema, pri čemu će svi učesnici u
procesu poslovanja raspolagati istim informacijama, počevši od onih u poslovnim prostorijama,
korisničkoj službi, kao i u obradi i odobravanju kredita, što će omogućiti kvalitetnije praćenje
klijenata u realnom vremenu.
„Upotreba cloud usluga kompanije Microsoft na finansijskom tržištu u stalnom je porastu.
Nadograđene platforme Azure, Office365 i Dynamics 365 omogućavaju funkcionalnu integraciju
CRM i ERP platformi i na taj način pružaju značajno povećanje produktivnosti, korišćenje
naprednije analitike, kao i optimizaciju procesa uz značajno poboljšanje korisničkog iskustva.
Nova digitalna platforma omogućava Addiko banci da ode korak napred u poslovanju i
digitalnoj transformaciji kroz pružanje još boljih usluga i korisničkog iskustva, koje za cilj
imaju postavljanje korisnika u sam vrh digitalne transformacije“, dodao je Ivan Vidaković,
direktor za Digitalnu transformaciju u kompaniji Microsoft u sektoru Multi-Country za srednju i
istočnu Evropu.
Digitalna transformacija i korisničko iskustvo su u fokusu strategije Addiko banke koja je tokom
2017. godine predstavila „Addiko Chat Banking“, jedinstvenu uslugu plaćanja četom putem
Vajbera, koncept savremene digitalne „Express“ filijale u Sloveniji, a može se pohvaliti i
međunarodnim sertifikatom „Prijatelj klijenata“.
Poslovno rešenje Microsoft Dynamics 365 je na globalnom tržištu na samom vrhu zbog velikog
broja novih funkcija, kao i stepena integracije CRM i ERP koncepata, što je potvrđeno odličnim
recenzijama i vodećim pozicijama u renomiranim istraživanjima.