Akvizicija vodećeg novosadskog tržnog centra vredna 177 miliona evra predstavlja istorijski najveću transakciju u maloprodajnom segmentu u Srbiji. Promenada je jedan od najznačajnijih tržnih centara u Srbiji koji okuplja mnogobrojne svetske brendove, i sa popunjenošću 100 odsto, sa razlogom privlači više od 10 miliona posetilaca godišnje.
„Ova akvizicija predstavlja korak napred u našem dugoročnom planu širenja i ulaganja u značajne komercijalne nekretnine koje doprinose lokalnoj zajednici i ekonomskom razvoju. Uveren sam da će Promenada, kao najveći tržni centar u našem portfoliju, nastaviti da pruža izvanredna iskustva posetiocima, dok ćemo mi, kao kompanija, nastaviti da ulažemo u njeno unapređenje i dalji rast. Naš cilj ostaje jasan – biti sinonim za kvalitet, inovacije i lidersku poziciju u maloprodajnom sektoru, kako u Srbiji, tako i u regionu“, izjavio je Lev Vajs (Lev Weiss), generalni direktor BIG CEE.
Kompanija BIG Shopping Centers objavila je da je njeno zavisno društvo, CEE-BIG B.V., kupilo tržni centar Promenada po ceni od 177 miliona evra, od čega će 105 miliona evra biti finansirano bankarskim kreditom vodećih evropskih banaka.
Lociran u drugom najvećem srpskom gradu, tržni centar Promenada je jedan od najvažnijih centara u državi, neto površine (GLA) od oko 49.200 kvadratnih metara koja je u potpunosti pod zakupom. Ovaj tržni centar privuče više od 10 miliona posetilaca na godišnjem nivou, uz stalni godišnji rast broja posetilaca i prihoda.
Među zakupcima u tržnom centru nalaze se brendovi kao što su ZARA i drugi brendovi Inditex grupe, Nike, Adidas, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Hugo Boss, NewYorker, Sephora, Pandora, Replay, Ikea koncept prodavnica, brendovi LPP grupe i mnogi drugi. Takođe, tržni centar uključuje veliki supermarket, bioskop i zabavni i restoranski kompleks.
Transakciju je predvodio Uzi Eli, potpredsednik za međunarodni poslovni razvoj u BIG grupi.
Lev Vajs, generalni direktor BIG CEE, ističe da je kupovina u skladu sa strategijom razvoja i rasta kompanije, koja se fokusira na tržne centre i višenamenske komplekse. Weiss je dodao da je kupovina tržnog centra Promenada posebno atraktivna investicija i jedinstvena prilika za sticanje snažnog objekta, koji će značajno ojačati komercijalnu aktivnost i saradnju sa vodećim zakupcima u Evropi.
Snaga BIG-a leži u portfoliju koji obuhvata 15 operativnih centara širom Srbije i Crne Gore, ukupne površine od 368.000 m².
Stabilno operativno prisustvo i duboko razumevanje potreba zakupaca i očekivanja potrošača omogućavaju kompaniji da besprekorno upravlja svim segmentima u centrima. Kupovina ovog objekta će biti značajan pokretač rasta, obzirom na izvrsne ekonomske parametre ove transakcije i na potencijal za unapređenje koji BIG prepoznaje u objektu, kao što je bio slučaj u svim prethodnim transakcijama, prenosi Biznis.rs.