Ova 3 faktora odvraćaju kupce od internet kupovine – Bankar.rs
ANALIZESLIDERSVE VESTI

Ova 3 faktora odvraćaju kupce od internet kupovine

Iako se, posebno za vreme pandemije, internet kupovina nametnula kao idealno rešenje, svakako treba ukazati i na njene mane kako, kao kupci, ne biste bili u zabludi ili obmanuti.

Ova 3 faktora nemaju veze s “varanjem” potrošača, ali ipak odvraćaju od kupovine, barem prema mišljenju mnogih.

Poštarina

Sve i da je iznos 200 ili 300 dinara, mnogi ne žele da plate za ovu uslugu, smatrajući da bi “gest” trgovca trebalo da bude da pokrije taj trošak. Osim toga, kako se neretko poduže čeka na isporuku, a onda se kupci nekada i danima “ganjaju” s kuririma – tek tada postaju svesni da ne žele da plate. Ipak, mnoge firme nude opciju da je poštarina besplatna za određen pređen iznos novca prilikom kupovine, prenosi Biznis Telegraf.

Čekanje

U vremenu kada se živi brzo i kada nam ono što kupujemo treba “odmah”, ljudi jednostavno nisu voljni da čekaju i po nekoliko dana. Proces je malo komplikovaniji: firma prvo treba da obradi vašu porudžbinu, da napravi nalog, izda fakturu, ugovori posao sa kuriskom službom, a onda tek kreću logistička pitanja. Sve u svemu, mnogima je draže da obave kupovinu na licu mesta.

Izazovi sa kuririma

Ovaj “deo” teme o onlajn kupovini jer priča za sebe, budući da maltene svi kupci prijavljuju neku vrstu problema u komunikaciji s dostavljačima koji im se, kako kažu,”jave prekasno, često nemaju sitan novac da vrate kusur, nisu voljni da se popnu na željeni sprat u zgradi itd”. O tome je posebno bilo reči tokom 2020, kada su firme zabranile osoblju “odlazak do vrata”, zbog korone.

Mimo toga, onlajn kupovina je često “mačka u džaku”, jer ne znate tačno kakav kvalitet dobijate, da li ćete moći da vratite robu, šta kupujete… Mnogi kupci sumnjaju u to da je proizvod koji kupuju preko interneta – original, budući da je na tržištu sve više nesavesnih trgovaca.

To su neregistrovani veb šopovi, gde najpre po URL adresi možete da naslutite o ispravnosti poslovanja, a jednoj našoj čitateljki se desilo to da kupi igračku za dete od trgovca koji ubrzo nestane poput “duha”, navodi Biznis Telegraf.

Tags
Back to top button