“Moji podaci za banku” – primer strateškog partnerstva države i privatnog sektora – Bankar.rs
BANKEDOMAĆE BANKEINTERVJUISVE VESTI

“Moji podaci za banku” – primer strateškog partnerstva države i privatnog sektora

Nedavno je predstavljena usluga „Moji podaci za banku“, koji je inicirala eUprava Vlade Republike Srbije u saradnji sa Udruženjem banaka Srbije.

Eurobank je jedna od tri banke kojoj je ukazano poverenje da učestvuje u ovom programu, možete li nam reći nešto više o samom programu i njegovom značaju?

Program „Moji podaci za banku“ najbolji je primer strateškog partnerstva državne uprave i privatnog sektora, kao i važan korak u procesu njihovog daljeg povezivanja i saradnje. Ova nova usluga odraz je zajedničkog cilja na kome ćemo i ubuduće vredno raditi – da kroz proces digitalizacije za korisnike bankarskih usluga pojednostavimo i unapredimo razne procedure i na taj način uštedimo i vreme i novac, i smanjimo papirologiju, kazala je u razgovoru za Novosti Slavica Pavlović – predsednik Izvršnog odbora Eurobank.

Koliko se u bankarskom sektoru uradilo na polju digitalizacije poslednjih godina?

Digitalni kanali su iz dana u dan sve zastupljeniji u obavljanju svakodnevnih transakcija kako među pravnim licima, tako i kod stanovništva. Ubrzani tehnološki razvoj promenio je potrebe i očekivanja klijenata, i sledstveno, način poslovanja banaka koje razvijaju nove, inovativne proizvode i usluge za digitalno doba. I Eurobanka teži stalnom usavršavanju postojećih procesa i proizvoda uz primenu inovativnih rešenja i usluga koje idu u korak sa savremenim tokovima i prilikama koje nudi ubrzana digitalizacija.

Od izuzetnog je značaja to što je Vlada Republike Srbije upravo digitalizaciju proglasila jednim od svojih prioriteta, što će građanima obezbediti kvalitetne digitalne usluge, a kompanijama pogodan ambijent za razvoj i unapređenje poslovanja. Niz zakonskih izmena koje su donete poslednjih godina, a koje su stvorile osnov za brzu transformaciju, potvrda su tih nastojanja.

Imajući u vidu da je strateško opredeljenje Eurobanke da kontinuirano radi na digitalizaciji svog poslovanja, da li klijenti banke mogu da očekuju novitete koji će dodatno olakšati bankarske poslove?

Stalnom interakcijom sa korisnicima naših usluga, kao i pažljivim osmatranjem i analiziranjem njihovih potreba, nastojimo da odgovorimo na sve zahteve klijenata i unapredimo njihovo zadovoljstvo našom saradnjom. Verujem da će usluga ’Moji podaci za banku’ doprineti u pružanju jedinstvenog korisničkog iskustva našim klijentima, i da će pomoći da procese učinimo još bržim i efikasnijim.

Izvor: Novosti

Tags
Back to top button