Lučić: Kampanjom podižemo svest najmlađih o pravilnoj upotrebi novih tehnologija
Prva tribina u okviru nove kampanje Telekoma Srbija "Dečji svet je veći od ekrana" održana je danas u Beogradu, a generalni direktor Telekoma Srbije Vladimir Lučić rekao je da je cilj te kampanje da se podigne svest kod najmlađih o pravilnoj upotrebi novih tehnologija, zbog posledica prekomerne upotrebe digitalnih uređaja na decu u ranom razvoju.
To je jedna od najaktuelnijih tema i o njoj se dosta diskutuje u poslednjih nekoliko godina i smatrali smo da mi kao telekomunikacioni operator u Srbiji koji ima najviše mobilnih korisnika treba da budemo pokretači ovakve inicijative, rekao je Lučić.
Naveo je da u cilju podizanja svesti o upotrebi novih tehnologija kod najmlađih postoje dva strateška plana – da svake godine bude sve više kampanja posvećenih deci, kao i da se proširi svest o pravilnom korišćenju novih digitalnih tehnologija kod najmlađih.
– Mislim da ćemo ovom kampanjom pokazati da se ne treba plašiti novih digitalnih tehnologija. Ako dovoljno dobro razumemo kako treba da ih koristimo od samog početka, baš kod najmlađe dece, imaćemo pravilno razvijenu decu koja su se edukovala kako se na pravi način koriste digitalne tehnologije, rekao je Lučić.
Istakao je da je najvažnije da se postigne da deca uravnoteženo koriste nove tehnologije, odnosno da tokom dana imaju različite aktivnosti i vreme za igru.
– Ne samo da se igraju na telefonu. Već kao što smo to radili mi, kada nismo imali telefone, rekao je on.
Lučić je ukazao i da je veoma važna edukacija o kontroli korišćenja novih tehnologija, jer svako dete, koje koristi neki digitalni uređaj, može da pristupi nekim štetnim sajtovima.
– Samim tim treba malo edukovati roditelje na koji način taj telefon koji daju deci mogu da iskontrolišu kako bi se uverili da ga deca koriste na pravilan način. Mi živimo u digitalnom dobu, normalno je da deca od početka znaju kako da koriste internet i telefoniju, to je pristup znanja koji mi nikada nismo imali kao mali, rekao je Lučić.
(Tanjug)