Generalni direktor Telekoma Vladimir Lučić izjavio je da će u narednih 10 godina ta kompanija biti prvi operater u regionu, kao i da je evidentno da Telekom prerasta region i da može da se meri sa evropskim telekomunikacionim operaterima.
Komentarišući rezultate koje je objavio hrvatski portal Media Dejli, a prema kojima je Telekom drugu godinu zaredom najupešniji operator u zemljama bivše SFRJ, Lučić je za TV Prva istakao da je uspeh utoliko veći što do pre dve godine Telekom nije bio prvi ni u jednoj kategoriji.
“Kada pogledate rezutate iz prošle godine, ne samo da smo ubedljivo prvi u svim kategorijama, nego je i razlika značajnije povećana u odnosu na 2020. Imamo 160 miliona više od drugoplasiranog hrvatskog Telekoma koji je godinama bio prva firma po prihodu”, naglasio je Lučić.
On kaže da je to dokaz dobre strategije Telekoma, a da će ove godine rezultati biti još bolji.
“Sada je već postalo jasno da Telekom Srbija prerasta ovaj region i može da se meri sa evropskim telekomunikacionim operaterima, tim pre što smo 2021. godine imali više desetina miliona evra prihoda van tih šest zemalja. Počev od Austrije, gde imamo mobilnog operatera do prodaje naših filmova i serija, tako da će naši prihodi rasti, tako da mi prerastamo ovaj region po prihodu i profitu. Evidentno je da ćemo u narednih 10 godina biti prvi u regionu”, poručuje generalni direktor Telekoma.
Cilj napada da se zaustavi razvoj Telekoma
On kaže da je posebno ponosan što je Telekom, za razliku od ostalih operatera koji su tražili veći prihod u smanjenju zaposlenih, povećao broj zaposlenih i potrudio se da poveća standard svojim ljudima.
Kao primer, Lučić navodi Hrvatski Telekom gde je došlo do značajnog smanjenja broja zaposlenih. Što se tiče učestalih kritika na račun Telekoma, Lučić kaže da su napadi na tu firmu uvek bili finansirani iz jednog centra sa ciljem da se ta kompanija negativno predstavi u Srbiji i inostranstvu.
“Bila su dva glavni cilja: da se zaustavi Telekom sa razvojem, i da se u inostranstvu prikaže u negativnom svetlu da bi se naši partneri demotivisali da rade sa nama, ali se desilo upravo suprotno. Zadnjih par godina napravili smo partnerstva sa zaista velikim institucijama kao što su Vodafon, Blumberg, Juronjuz, Evropskom investicionam bankom sa kojom zajednički investiramo u 5G mrežu”, navodi Lučić i konstatuje da je to najbolji dokaz kvaliteta Telekoma i da postaje ozbiljni evropski telekomunikacioni igrač.
On očekuje još bolje rezultate u tekućoj godini gde je očekivani porast zabeležen u internetu i multimediji, a posebno ohrabruje, kaže, što je Telekom u prvih šest meseci imao i 10 odsto veći prihod od mobilne telefonije.
“Ove godine imaćemo više od milijarde evra prihod samo u Srbiji, a kao kompanija više od milijardu i po. Pokušaćemo u narednom periodu da ostvarujemo više prihoda u inostranstvu nego u zemlji, jer je to dobro za našu zemlju”, ističe generalni direktor Telekoma.
Govoreći o filmskoj i serijskoj produkciji Telekoma, on kaže da je ta kompanija podigla srpsku kinematografiju na potpuno novi nivo, ulaskom u tu produkciju.
Povećan broj korisnika
Lučić ističe da su Telekomove serije takvog kvaliteta da u svakoj zemlji može da se napravi neki dogovor, da se prodaju na pet kontinenata od Severne Amerike do Australije, gde je tamošnji javni servis uzeo već dve Telekomove serije, a da je na međunarodnom planu ubedljivo najuspešnija “Državni službenik”.
“Seriju Državni službenik smo prodali u dosta zemalja, a u Indiji se emituje na platformi Dizni plus. Ta serija je hit u Južnoj Americi gde postoji i verzija na španskom. Uspeli smo u kratkom vremenu da napravimo i prodamo veliki broj serija. Naša dominacija je bila velika na glavnom regionalnom festivalu u Sarajevu gde smo imali 27 nominacija i 4 glavne nagrade”, istakao je Lučić.
On naglašava da je Arena prva zvezda Telekoma i da je, kada se na njoj prikazuju ozbiljnije utakmice domaćeg prvenstva, gledanija i od nacionalnih frekvencija. Kaže da je Telekom značajno povećao broj svojih korisnika, neke od njih kroz aplikaciju Arena klaud.
“Posle manja od mesec dana od početka emitovanje Premijer lige, pokazao se kao pun pogodak. Naši gledaoci mogu na jednom mestu da vide špansku ligu, italijansku ligu, Ligu šampiona, Ligu Evrope, domaću ligu. Ljudi su iznenađeni kvalitom naših programa, zabavnih, muzičkih, informativnih Juronjuz i Blumberg koje ne mogu drugde da vide”, zaključuje Lučić.
Izvor: Euronews