Napredak kompanije Mastercard na polju društvenih i ekoloških aktivnosti – Bankar.rs
KOMPANIJEPlatne karticeSLIDERSVE VESTI

Napredak kompanije Mastercard na polju društvenih i ekoloških aktivnosti

Kompanija Mastercard objavila je Izveštaj o korporativnoj održivosti i Izveštaj o raznolikosti, jednakosti i inkluziji (DEI) za 2021., koji ističu uticaj kompanije na okolinu, društvo i upravljanje (ESG) kako bi se izgradila održiva i inkluzivna digitalna ekonomija u kojoj svi ostvaruju napredak.

Ovi izveštaji su komplementarni sa nedavnom najavom kompanije o povezivanju kompenzacija za sve zaposlene sa ostvarivanjem ESG ciljeva za kompaniju.

„Izgradnja održivijeg i inkluzivnijeg sveta je izazovna i preko potrebna”, izjavio je Majkl Mibah, generalni direktor kompanije Mastercard.

„Naš godišnji izveštaj o održivosti i DEI izveštaj pokazuju naš napredak ka ostvarivanju pozitivnog uticaja – kao i naš put da ubuduće učinimo još više”, dodao je on.

Izveštaj pokazuje da je u domenu prosperiteta, više od 675 miliona od ciljane 1 milijarde pojedinaca već  uključeno u digitalnu ekonomiju. Takođe, uključeno je 25 miliona mikro, malih i srednjih preduzeća čime je dostignuto 50% petogodišnjeg cilja za manje od dve godine.

Iz Mastercarda su podsetili da je iplementirana napredna inicijativa In Solidarity upućena ka borbi protiv rasizma i premošćivanju rasnog bogatstva i jaza u pristupu mogućnostima. Ujedno je obeležena treća godina filantropskog rada Mastercard Impact Fund kroz koji je odobreno više od 260 miliona dolara grantova za 143 organizacije u 94 zemlje.

Nastavljaju i sa podsticanjem jednakosti u primanjima među svim zaposlenima. Predstavljena su i napredna inkluzivna kartična rešenja, Touch Card za klijente sa oštećenim vidom i unapređeno rešenje True Name kojim je  transrodnim i nebinarnim pojedincima omogućeno da koriste svoja izabrana imena na platnim karticama.

“U domenu očuvanja životne sredine, sproveden je niz aktivnosti kojim se utiče na smanjenje emisije ugljenika i ujedinjenje kompanija, zajednica i potrošača u klimatskim akcijama. Aktivnosti su usmerene na ubrzavanje dostizanja neto nulte emisije gasova staklene bašte  za jednu deceniju, sa 2050. na 2040. godinu. U sklopu koalicije Priceless Planet angažovano je već više od 100 partnera za sadnju 100 miliona stabala (od aprila 2022). Lansiran je Global Sustainability Innovation Lab kako bi se zajednički kreirala rešenja za održivu trgovinu, kao što je Carbon Calculator, koji je integrisan u globalnu mrežu kompanije kako bi pomogao potrošačima da shvate uticaj njihovih kupovina na okolinu. Omogućena je proizvodnja 60 miliona Mastercard kartica sa odobrenim održivim materijalima koristeći Mastercard pravilnik o materijalima za održive kartice – u odnosu na 10,7 miliona na kraju 2020″, dodaju iz ove kompanije.

Na polju principa upravljanja, kako su rekli, izveštaj je pokazao jačanje duboke posvećenosti etičkom poslovanju i usklađenosti sa zakonima i propisima. Objavljeni su principi kibernetičke sigurnosti koji predstavljaju višeslojni, principijelni pristup kompanije Mastercard sajber sigurnosti. Kompanija je proširila svoju posvećenost odgovornosti kada su u pitanju podaci, privatnost i sigurnost globalnim širenjem EU visokih standarda za zaštitu potrošača, Opštih uredbi o zaštiti podataka (GDPR) i usklađivanjem okvira upravljanja kompanije veštačkom inteligencijom sa širim principima odgovornosti kada su u pitanju podaci.

Tags
Back to top button