Postoji nekoliko važnih momenata u našem razvitku, ali najvažniji događaj za nas bio je onda kada smo krenuli da pravimo limenke u Batajnici, a danas smo ovde na Homolju za Rosu, kazao je generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora Svetislav Atanasov na otvaranju punionice gazirane vode u Neresnici u opštini Kučevo.
On je podsetio da su upravo to „velike investicije koje su doprinele razvoju Srbije“, te da „svuda gde postoje rast i razvoj – postoje i izazovi“.
„Danas u Neresnici, ovaj dan predstavlja prekretnicu i važan trenutak za naš sistem. Širimo se i rastemo i nastavljamo da povećavamo naš socio-ekonomski uticaj i da sprovodimo sve što je pozitivno. Ova akvizicija je bila 2021 godine a nakon pet meseci smo krenuli sa proizvodnjom i prodajom. Uložili smo pet miliona evra, uveli standarde najvišeg kvaliteta i nastavili da rastemo“, istakao je Atanasov i dodao da je posebno ponosan da uveliko u toj punionici imaju 50 zaposlenih.
Zatim se prisutnima obratio generalni direktor kompanije Coca-Cola za tržište Srbije, Crne Gore i Severne Makedonije Luka Santandrea, koji je pozdravio sve prisutne i potom istakao značaj otvaranja ove punionice.
On je podsetio na to da je kompanija Coca-Cola pre dva dana obeležila 136 rođendan, te da se u razvoju na globalnom nivou od početka vode misijom „kreiranja brendova koje ljudi vole, koji osvežavaju i telo i duh, ali uz održivije poslovanje i bolju budućnost za sve“.
„Danas, gazirana voda Rosa Homolje predstavlja novi proizvod u našem portfoliju, uz naš dragulj – negaziranu vodu Rosa Vlasinka. Ponosni smo na novog člana porodice voda koji potiče sa izvora visokog kvaliteta i bogatog kalcijumom, starog više od 20.000 godina. Kreirali smo sveobuhvatan marketinški plan kako bismo promovisali novi brend, razvili svest potrošača u Srbiji i svima predstavili impresivna svojstva ove mineralne vode – uključujući netaknutu prirodu ovog čudesnog predela“, istakao je on.
Dodao je da je čast i privilegija biti u Homolju i tu obeležiti važan trenutak za potrošače u Srbiji i regionu, ali i za partnere i lokalnu zajednicu.
Prisutnima se obratio i ambasador SAD-a u Srbiji Kristofer Hil, koji je istakao da iako je on profesionalni diplomata, nema boljeg predstavnika SAD u svetu od Coca-Cole za koju zna ceo svet.
„Najbolja stvar u vezi Coca-Cole je to što jeste najbolja. Gradićemo vezu sa vama svakog dana. Neće samo ljudi iz Srbije uživati u ovom proizvodu, već će ljudi širom sveta uživati u njemu jer će se izvoziti. Zaista mi je velika čast i zadovoljstvo što sam danas sa vama“, rekao je Hil.
On je naglasio da je Amerika ali i svaki Amerikanac ponosan na Coca-Colu ali i da je ponosan na ovaj novi pogon i na novi brend koji će se baš odavde izvoziti u svet.
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić pre ceremonije je obišao fabriku, a zaposleni su mu objasnili princip rada i ukazali na veliki kvalitet vode koja se ovde vadi i puni. Pre ulaska u pogon, on je najavio rekonstrukciju puteva, nadajući se velikim radovima na razvoju turizma, što je velika šansa za čitavo Kučevo.
„Dolaziću češće i više. Hoćemo da uradimo bolnicu do kraja, i da se borimo za mir, stabilnost i veće plate i penzije. Hvala što ste verovali i što poštujete sve što radimo. Zajedno možemo još mnogo toga, možemo da vraćamo naše ljude i zato nam treba još jedan investitor ovde u Kučevu“, izjavio je predsednik.
On je izrazio nadu da će uskoro početi radovi na razvoju geoteramalnih voda i turizma, „jer je to ogromna šansa za razvoj ovog kraja“.
Tokom obilaska pogona zaposleni su uputili predsednika u procese unutar fabrike, laboratorije za analizu i kvalitetom vode. Kako su objasnili predsedniku radi se o vodi koja nije hemijski tretirana, već prirodna i sadrži trećinu dnevne potrebe za kalcijumom.
U govoru tokom svečanosti istakao je da „gde god Coca-Cola dođe, ljudi će imati siguran posao, siguran kvalitet“.
„Pre pet meseci je Coca-Cola je kupila firmu i ona sada ima 60 zaposlenih. Ovde u Neresnici, gde ne postoji kuća iz koje dobar deo porodice nije otišao u inostranstvo trbuhom za kruhom. I ovo je najbolji put da nam se ljudi vrate“, zaključio je on.
Rosa Homolje novi je član Coca-Cola porodice i na tržištu Srbije dostupna je od sredine aprila, a akvizicija ove fabrike završena je krajem novembra meseca prošle godine. Na ovaj način domaće tržište voda obogaćeno je prirodnom gaziranom vodom, sa obronaka čistih homoljskih planina.
U pitanju je voda visokog kvaliteta i odličnog mineralnog sastava, sa visokim sadržajem kalcijuma, koja dolazi pod poznatim brendom Rosa.
Nova gazirana voda Rosa Homolje, koja se puni u Neresnici, opština Kučevo, dostupna je na tržištu u PET pakovanjima od 0,5 l i 1,5 l. Ovom inovacijom, Coca-Cola sistem u Srbiji još jednom pokazuje da prati želje potrošača, ali i da, kao dokazani lider, prepoznaje i kreira trendove, doprinoseći na taj način razvoju celog tržišta.