Konkretne poslovne prilike da prošire biznis na tržištu Emirata, od danas do 22. januara, imaće preduzetnice iz Srbije.
One u sastavu privredne delegacije učestvuju na šestoj tematskoj nedelji “Globalni ciljevi” na svetskoj izložbi Ekspo 2020 Dubai, saopšteno je iz Privredne komore Srbije (PKS).
Direktorka Sektora preduzetništva PKS Branislava Simanić istakla je da je prvi veliki korak načinjen u oktobru prošle godine kada je u Biznis habu Srbije u Dubaiju potpisano nekoliko značajnih memoranduma o saradnji sa predstavnicima Saveta poslovnih žena Ujedinjenih Arapskih Emirata, Saveta poslovnih žena Adžmana i Privredne komore emirata Um al Kuvain.
Prema njenim rečima, postavljen je okvir za saradnju, koji će našim preduzetnicama omogućiti da se brže i lakše umreže sa poslovnim ženama Emirata.
U delegaciji iz Srbije, koja na šestoj tematskoj nedelji na svetskoj izložbi, broji više od 110 privrednika, veliki je broj preduzetnica iz najrazličitijih delatnosti, kako iz sektora proizvodnje, tako i iz sektora usluga.
Simanić kaže da su planirani B2B sastanci, kao i veliki broj drugih aktivnosti i izrazila nadu da će, s obzirom na aktuelnu epidemiološku situaciju koja se svakodnevno menja, preduzetnice uspeti sve planirano da ostvare i poručila da je PKS na raspolaganju za svu neophodnu stručnu podršku.
Preduzetnice koje će u Dubaiju učestvovati i na Nedelji preduzetništva, očekuju nove kontakte sa privrednicima i investitorima, proširenje posla na nova tržišta i drugo.
Vlasnica vinarije “Pusla” u pocersko-valjevskom rejonu Dijana Milić ističe da ta vinarija ima šta da ponudi tržištu UAE, a da svoju “nišu” vide u specijalizovanim vinotekama, ugostiteljskim objektima i hotelskim lancima.
“Kapacitet proizvodnje na godišnjem nivou je od 150.000 do 200.000 litara, iz sopstvenih izvora, a na prvom mestu nam je kvalitet. Uz podršku PKS pokušavamo da nađemo partnere na tržištu Emirata, ali cilj odlaska na Svetsku izložbu jeste da, za početak, bolje upoznamo tržište i uspostavimo kontakte”, rekla je Milić.
Jasna Dragojević, vlasnica brenda “Mimoland”, odlazak na svetsku izložbu smatra velikom prilikom da preduzetnice pokažu ideje, predstave svoje poslove.
“Konkretno, imam start ap koji razvijam i ova prilika za prezentaciju na ovako prestižnoj izložbi, veoma mnogo znači”, ističe Dragojević.
Pod sloganom ”Povezivanje umova, stvaranje budućnosti”, Svetska izložba Ekspo 2020 Dubai počela je 1. oktobra 2021. i traje do 31. marta ove godine.