Preuzimanjem španskog dostavljača hrane Glovo od nemačkog giganta Delivery Hero neće doći do promene brenda, platforme i menadžmenta a ulagaće se u efikasniju uslugu, rekli su u kompaniji Glovo za Blic. Kako su naveli, Glovo će nastaviti da radi kao i do sada, pod istim brendom i platformom.
Ova nova transakcija na tržištu dostava nesumnjivo je nastavak velikih promena u ovoj delatnsoti kojoj su vetar u leđa nesporno dali korona kriza i nove kupovne navike,
Kompanija Delivery Hero preuzela je nedavno većinsko vasništvu u Glovu kupovinom 39,4 odsto deonica nakon što je prethodno posedovala 43,8 odsto deonica.
Glovo je lani preuzeo brend Foodpanda u Rumuniji i Bugarskoj, brend Donesi u Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, te brend Pauza u Hrvatskoj.
Sedište kompanije je u Barseloni, a isporučuje sve, od hrane do farmaceutskih proizvoda.
Prethodno je, američka kompanija za dostavu hrane DoorDash objavila je da će kupiti finski Wolt kako bi proširila poslovanje na Evropu, i to je još jedan u nizu potresa koji je zadesio tržište dostave u Srbiji na kome se mesečno obrne i do 11 miliona evra.
Ova transakcija globalno teška 7 milijardi evra, bila je druga velika promena na tržištu dostave u Srbiji, i to za vrlo kratko vreme. Prthodno smo svedočili širenju kompanije “Glovo”, preuzimanjem “Donesi”, a svemu tome nesporno je doprinela činjenica da je tražnja za uslugama dostave hrane snažno ojačala u pandemiji kovida 19, i postala i više nego profitabilna.