Generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić kaže da se nada da će građani u Srbiji sledeće kvalifikacije i Evropsko prvenstvo gledati na RTS-u.
“Postoji preporuka i Evropske unije po tom pitanju, da se takve utakmice, pre svega, prenose preko kanala koji imaju nacionalnu frekvenciju, a mi mislimo da je to u našem slučaju javni servis, jer to su ipak utakmice od nacionalnog značaja, treba da se gleda nacionalni interes, a ne profit”, kazao je Lučić.
Gostujući u emisiji “Fokus” na TV B92, on je govorio i o nedavno sklopljenom partnerstvu sa Vodafonom.
“Vodafon jeste najveći evropski operator i poznat je po svojoj inovativnosti. Partnerstvo sa takvom kompanijom nam daje višestruku prednost, jer mali operateri imaju malu pregovaračku snagu, a sa Vodafonom smo dobili snagu, što znači i niže nabavne cene za nas, samim tim i smanjenje troškova. Takođe nam pomažu i u samoj proceduri nabavke. Drugo, takođe bitno, jeste da Vodafon ima najinovativnije mašine zasnovane na 5G tehnologiji, a to znači da ćemo mi implementacijom 5G primeniti sve što je trenutno aktuelno u svetu na polju tehnologije, tržište će biti inovativno, dobićemo nove korisnike…”, navodi prvi čovek kompanije.
Nedavno je, podsetio je, potpisan i sporazum o saradnji sa Blumbergom.
“Oni nisu bili prisutni u ovom delu Evrope i praktično će njihovo širenje početi u Beogradu, Beograd će biti reagionalni centar. Taj kanal će imati i fenomenalan portal, pa će komunikacija sa korisnicima biti i preko portala i preko televizije. Biti na lokalnom Blumbergu znači biti i na globalnom Bumbergu i promovisati našu ekonomiju na nabolji načina”, ocenjuje on.
Govoreći o konkurenciji, naveo je da je Telekom Srbija prema poslednjem izveštaju postala lider na domaćem tržištu.
“Došli smo na mesto koje nam je, u stvari, normalno i pripadalo. U Srbiji smo imali čudnu situaciju da je Telekom Srbija kasno ušao u segment i interneta i televizije, a konkurencija je u međuvremenu iskoristila priliku da napravi kartel”, napominje on.
Uspeli su, tvrdi, da ukrupne tržište, a vrednost kompanije je višestruko porasla.
“Kada smo stavili sve brojke na papir, došli smo do toga da će Telekom do 2026. ostvariti profit koji će ići preko 50 milijardi dinara. Broj korisnika je prešao milion televizijskih korisnika, a cilj nam je dva miliona, intenziviramo razvoj i u dijaspori, pa se nadam da ćemo i tu dobiti značajn broj korisnika”, kazao je Lučić.
Sa rastom broja korisnika, očekuje on, Telekom može da ima sjajnu budućnosti.
Upitan o rastu cena usluga za korisnike MTS-a, Lučić je poručio da nemaju plan da povećaju cene.
“Zadovoljan sam sa tržišnom pozicijom MTS-a, u Crnoj Gori smo operator broj jedan, a krenuli smo kao treći”, naglasio je.
Poručio je i da imaju ambiciozne planove, kroz uvođenje novih servisa, te da će uz pomenuti Vodafon taj razvoj biti dodatno ubrzan.
“MTS je pre petnaestak godina bio prepoznat kao inovativan operator, mislim da smo taj imidž malo izgubili, ali da ćemo to sad vratiti na velika vrata”, najavio je generalni direktor Telekoma Srbija.