U srpskoj javnosti je odjeknula vest da je Telekom postao zvanični partner Vodafonu, gotovo da nema medija koji to nije preneo kao novi veliki uspeh našeg državnog giganta, a generalni direktor Vladimir Lučić sve komentariše rečima da je uspeh garantovan kada se izabere prava strategija i na njoj predano radi.
Vodafon, najveći telekomunikacioni operater u Evropi sa više od 330 miliona korisnika, a posebno prepoznat po najmodernijim digitalnim uslugama i ubrzanom razvoju 5G mreže, izabrao je upravo Telekom Srbije za svog strateškog partnera.
Kako Vladimir Lučić naglašava, od saradnje Telekoma sa Vodafonom najviše koristi će imati korisnici.
“Vodafon je pre sklapanja ugovora mesecima proveravao poslovanje i strukturu Telekoma, što je bio “test” koji je srpska kompanija veoma uspešno prošla, a potom su u prvoj saradnji naši ljudi pokazali nivo profesionalizma i znanja kakav u Vodafonu nisu očekivali”, istakao je Lučić, kao i da je posebno ponosan na svoj tim.
“Korisnici će od ove saradnje imati dve velike prednosti: vrlo brzo uvođenje niza novih digitalnih usluga, koje će im biti objašnjene na najbolji način, plus ćemo ubuduće nabavljati opremu, poput mobilnih telefona, tableta i sličnog, po značajno povoljnijim uslovima nego do sada. Obe ove stvari dovešće do optimizacije ukupnih troškova Telekoma, koji će postati još više profitabilan i još konkurentniji na nacionalnom i regionalnom tržištu. A smanjenjem naših troškova bićemo u mogućnosti da korisnicima pružamo još bolje usluge po još povoljnijim cenama”, saopštio je Lučić u gostovanju na TV Pink ove dobre vesti.
Telekom je ove godine ostvario čvrsta partnerstva sa nekim od najznačajnijih međunarodnih korporacija: pokrenut je TV kanal Euronjuz Srbija, sa Blumbergom je dogovoreno osnivanje zajedničke medijske kuće za region jugoistočne Evrope, tu je i za osnovni biznis Telekoma najvažnije partnerstvo sa Vodafonom, ali i u oblasti proizvodnje i prenosa sportskih sadržaja sa engleskom Premijer ligom i španskom Primerom.
“Sve ovo je znak naše ambicije da budemo važan evropski igrač u telekomunikacionim uslugama, ali i potvrda ozbiljnosti naše kompanije, koja je postala zvaničan partner na nivou celog regiona za najozbiljnije svetske korporacije”, istakao je generalni direktor Telekoma.
Ove godine se, kako je naglasio, u punoj meri pokazalo da će ambiciozna strategija Telekoma biti uspešna.
Vladimir Lučić je pozvao inovativne kreativne startape da nastave da se prijavljuju “ventur kapital” Fondu Telekoma za finansiranje, jer će se uskoro početi sa realizovanjem prvih investicija. U prvih par meseci od osnivanja Fonda već se prijavilo par stotina startapova sa svojim idejama, a vrlo je moguće da će početni projektovani budžet od pet miliona evra godišnje biti povećan.
“Finansiranje će biti potpuno transparentno, a izabrani startapovi će dobiti i našu medijsku podršku i promociju, jer od tih mladih inovativnih ljudi želimo da napravimo heroje novog digitalnog doba”, poručio je prvi čovek Telekoma.
“Ekspanzija sa kupovinom drugih kompanija i ulaganjima u optički internet i kvalitet mobilne mreže dovela je do značajnog povećanja broja korisnika i prihoda. Telekom na nivou cele grupacije sada ima više od 1,5 miliona korisnika televizije i oko 1,3 miliona korisnika fiksnog interneta, što je dovelo do višestruko većih prihoda i profita”, objasnio je Lučić.
Telekom nastavlja i sa širenjem, 16. novembra će biti otvorena prva poslovnica u samom centru Skoplja, čime će biti obeležen zvaničan početak rada u Severnoj Makedoniji. Takođe, od sledeće godine Telekom postaje operater u Nemačkoj i Švajcarskoj, posle Austrije gde već ima više od 100.000 korisnika.
“Svime što radimo pokazujemo da i jedan na evropskom nivou mali operater kada ima dobru strategiju širenja i na njoj predano radi može da postane veliki igrač”, zaključio je Vladimir Lučić.