Narodna skupština usvojila je Zakon o zaštiti potrošača, kojim je predviđeno više novina i potvrdila više sporazuma.
Ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić rekla je da je najveća novina koju donosi Zakon o zaštiti potrošača “vansudsko poravnanje između prodavca i oštećenog kupca”.
Među novinama je i uvođenje registra “ne zovi”, kao i obaveza izdavanja predračuna za majstorske usluge veće od 5.000 dinara.
Registar “ne zovi” podrazumeva postojanje spiska mobilnih i fiksnih telefona koje trgovci više neće smeti pozivati da bi nudili svoje robe ili usluge, a brojeve na koje ne žele da budu pozivani u tu svrhu će sami građani proslediti svojim operatorima.
Kada je reč o zaštiti građana od nefer majstora, oni će za sve usluge koje koštaju više od 5.000 dinara morati napraviti predračun, sa kojim korisnici njihovih usluga treba da se slože i to pismeno.