Rajfajzen banka ponovo upozorava klijente na prevaru sa emejlovima
Rajfajzen banka u Srbiji ponovo je obavestila je svoje klijente da je u toku zlonamerna aktivnost slanja imejl poruka kojima se građani pozivaju, prividno u ime Raiffeisen banke, da potvrde svoje podatke, ili će im u suprotnom “račun biti blokiran”. Isto je banka učinila i u junu kada su klijenti dobili sličan mejl.
Prevarna poruka sadrži link na kojem je navodno potrebno uneti svoje podatke, navodi se u poruci banke.
Rajfajzen ističe da ova poruka nije potekla od banke.
Prevarne poruke možete prepoznati po sledećim elementima:
• naslov poruke je “Верификација није завршена”,
• pošiljalac je naveden kao “Rbb”, dok se kao njegova i-mejl adresa pojavljuju adrese u Bugarskoj (sa domena .bg), pojedine adrese u Srbiji (sa domena rbb.rs), kao i adresa info[@]rolraiffesenmoja.com
• od primaoca se traži da klikne na link naslovljen sa “лог ин сада” ili na link “Можете деблокирати свој налог кликом овде!“
• link vodi na stranicu koja nije na domenu @raiffeisenbank.rs
“Naglašavamo da je poruka poslata nasumično, dakle i na primaoce koji nisu klijenti Raiffeisen banke.”
Kako se navodi, u pitanju je pokušaj prevare i zloupotrebe podataka koje klijent dostavi. Banka je preduzela sve raspoložive mere u cilju rešavanja ovog problema.
U poruci klijentima se podseća da banka nikad neće zahtevati podatke niti njihovo ažuriranje putem imejl poruka sa nepoznatim linkovima.