Okvir podrške – Realizovane promotivne kampanje za 50 malih biznisa
Promotivne kampanje vredne više od 20 miliona dinara uspešno su realizovane za 50 malih biznisa, čime je i zvanično završen ovogodišnji #OkvirPodrške NLB Banke i Komercijalne banke, članica NLB Grupe.
Na ovaj konkurs, pokrenut sa ciljem pružanja podrške lokalnim preduzetnicima, malim i mikro preduzećima u oporavku od ekonomskih posledica pandemije koronavirusa, prijavila su se rekordna 244 biznisa.
Za one najinovativnije i najperspektivnije obezbeđena je profesionalna marketinška podrška u izradi kampanja, koje su realizovane u medijima, na internet pretraživačima i društvenim mrežama, ali i bilbordima na najatraktivnijim lokacijama širom Srbije.
Jedan od 50 biznisa koji je dobio podršku u predstavljanju svojih inovativnih prozvoda široj populaciji je i PirateArt, inovativni startap koji se bavi 3D štampom nesvakidašnjih estetskih obloga za proteze nogu osoba sa invaliditetom.
Arsen Arsenović, jedan od osnivača, ističe da iako mladi preduzetnici u Srbiji imaju pravo na pojedine olakšice u poslovanju, za dalji razvoj malih biznisa, koji predstavljaju jedan od ključnih stubova razvoja privrede, nephodno je da takvih olakšica bude što više. Zbog toga je, kako kaže, značaj projekata kao što je #OkvirPodrške ogroman.
„U našoj zemlji postoji mnogo ljudi koji bi svojim kvalitetnim idejama mogli da doprinesu razvoju čitave ekonomije, i drago mi je da su banke prepoznale značaj naše dobronamerne ideje, a to je da menjamo svet oko sebe svakim svojim korakom“ napominje Arsen i dodaje:
„Svi smo različiti, treba gledati kakav je ko čovek, bez obzira na veroispovest, seksualnu orijentaciju ili — hendikep. Izradom upadljivo ukrašenih proteza, želimo da istaknemo da su ljudi sa invaliditetom kul zato što su drugačiji, a ne uprkos tome. U jednoj takvoj misiji, svaka pomoć je dobrodošla i značajna“.
Projekat #OkvirPodrške prepoznao je i poslovanje Vesne Rusić, osnivača i direktora klastera za tradicionalne zanate Re:Crafts, koji je za 10 godina postojanja, realizovao 30 projekata i predstavio Srbiju na 30 međunarodnih konferencija u oblasti zanatstva i ženskog preduzetništva.
„Stub poslovanja brenda Re:Crafts su tailor-made, odnosno rešenja prilagođena potrebama svakog pojedinačnog kupca i klijenta – baš onakva kakva NLB Banka i Komercijalna banka nude kroz svoj #OkvirPodrške. Takav vid podrške je upravo ono što je potrebno malim biznisima u uspešnom prevazilaženju posledica pandemije“, navodi Vesna.
Još jedan inspirativan projekat, podržan ovogodišnjim #OkviromPodrške je i Kolačić sreće, jedini proizvođač mini poslastica na teritoriji čitavog regiona, ispod čije se jedinstvene i hrskave kore nalaze inspirišuće poruke.
„Kao što smo mi prepoznali potencijal ovog projekta i odmah poslali prijavu, tako smo se nadali da će NLB Grupa prepoznati kvalitet našeg proizvoda. Upravo to se i dogodilo! Iako se oglašavamo preko društvenih mreža i sarađujemo sa influenserima, ovo je za nas sasvim novi vid promocije, koji će, sigurna sam, u velikoj meri doprineti još većoj vidljivosti našeg brenda, kaže Isidora Filipović, jedan od osnivača ove kompanije.
Izazovi sa kojima se mali biznisi susreću u Srbiji nisu malobrojni, a epidemija koronavirusa dodatno je otežala njihovo poslovanje. Sabina Simović, menadžer prodaje u kompaniji Xylon, domaćem proizvođaču nameštaja neponovljivih i neočekivanih oblika i formi, smatra da je upravo zbog toga, pomoć koju su mali biznisi dobili od NLB Banke i Komercijalne banke, najbolji „vetar u leđa“ ka većem broju klijenata i dodatnoj stabilnosti u poslovanju.
Projekat #OkvirPodrške pokrenut je prošle godine na nivou cele NLB Grupe. NLB banci ove godine se priključila se i nova članica Grupe Komercijalna banka, a prvim zajedničkim nastupom osigurana je još veća podrška malim biznisima, uz nesebičnu podršku medijskih partnera – Radio televizije Srbije, Blica, Telegrafa, Domaćinske kuće, Agrobiznisa i Alma Quattro.