Mobi banka posle tehničkih poteškoća: Sve usluge ponovo dostupne korisnicima – Bankar.rs
BANKEDOMAĆE BANKESLIDERSVE VESTI

Mobi banka posle tehničkih poteškoća: Sve usluge ponovo dostupne korisnicima

Korisnici Mobi banke, koji su od juče imali problem sa podizanjem novca na bankomatima i plaćanjem karticama trebalo bi da sada nesmetano mogu da koriste sve usluge ove banke, potvrdili su za portal N1 u ovoj banci.

„Nakon tehničkih poteškoća, usluge i servisi banke su sada dostupni i možete ih neometano koristiti. Izvinjavamo se zbog neprijatnosti i zahvaljujemo se na razumevanju i strpljenju“, obavestila je Mobi banka danas popodne svoje klijente koji su od juče pre podne imali problem sa korišćenjem kartica i podizanjem novca sa bankomata.

Navode čitalaca portala N1 da im je plaćanje karticama i podizanje novca bilo gotovo onemogućeno, dok je aplikacijama za plaćanje pristup bio otežan, potvrdila je i Mobi banka.

„Pristup mobilnoj i internet aplikaciji banke bio je otežan usled tehničkih poteškoća“, potvrđeno je za portal N1 u ovoj banci.

Banka takođe navodi da su u tom periodu bile moguće i privremene poteškoće pri plaćanju platnim karticama, dok podizanje evra na bankomatima nije bilo mobuće.

Korisnici ove banke koji su se obratili portalu N1 istakli su da je danas drugi dan kako nemaju pristup svojim računima i sredstvima na njima.

„U utorak, 10. avgusta, prestalo je da funkcioniše kartično plaćanje, a sve transakcije na post terminalima su označene kao odbijene. Takođe, na bankomatima ove banke svim korisnicima izlazi obaveštenje da nemaju dovoljno sredstava za podizanje novca. Naravno, potpuno suprotno od stvarnog stanja na računu. Novac se karticama Mobi banke ne može podizati ni na drugim bankomatima“, navela je jedna korisnica.

Mobi banka je jedina banka u Srbiji u kojoj su usluge korisnicima potpuno digitalizovane, a bankarstvo – potpuno mobilno.

Tags
Back to top button