Kompanija iz komšiluka najavljuje električni automobil koji neće koštati više od 5.000 $ – Bankar.rs
KOMPANIJESLIDERSVE VESTI

Kompanija iz komšiluka najavljuje električni automobil koji neće koštati više od 5.000 $

Zagrebačka M SAN grupa prvo je iznenadila poslovnu javnost u regionu korporativnom obveznicom.

Prvi je put kapital tražila izvan kruga banaka, i u rekordna dva sata prikupila traženih 200 miliona kuna (26,67 miliona evra). Onda je tome dodala najavu IPO, koja bi bila najveće tehnološko listiranje u Hrvatskoj svih vremena.

M SAN je po prihodu, naime, veći od Eriksona, NT-a i Spana zajedno, piše Jutarnji list. Povrh toga, portal otkriva da kompanija gradi novu fabriku. U Zagrebu već ima fabriku pametnih televizora, a sad su joj apetiti i veći.

“U e-mobilnosti, gde želimo da budemo tržišni lider, razvijamo vlastiti brend MS Energy, s kojim vidimo veliku priliku. Reč je o novom tržištu koje se tek definiša. Već sad nudimo električne trotinete i bicikle pod našim brendom, a u budućnosti i druga laka električna vozila. Uz to, ulažemo u vlastiti pogon za sklapanje električnih bicikala, prvenstveno za potrebe vlastitog brenda, no u budućnosti i za druge robne marke u regionu i Evropi. Planirani godišnji kapacitet novog pogona bit će 50.000 komada električnih bicikala ili trotineta”, kaže za hrvatski portal predsednik uprave M SAN grupe Miroslav Huzjak, koji kompaniju vodi gotovo deceniju i po.

Prema njegovim rečima, trendovi u svetu, prvenstveno u EU, kreću se u smeru e-mobilnosti u svim segmentima. S druge strane, u Kini već postoje laka vozila čije su cene manje od 5.000 dolara.

“Mi smo se za sada fokusirali na bicikle i trotinete, ali ubuće planiramo da proširimo paletu proizvoda i na takva, laka i cenom pristupačna električna vozila i to će nam biti sledeći fokus u razvoju MS Energya”, kaže Huzjak.

Međutim, tu već postoji konkurencija, čak i u Hrvatskoj.

“Mi se ne možemo direktno porediti s Rimcem koji proizvodi vrhunske električne automobile namenjene vrlo malo broju zahtevnih korisnika koji si to mogu priuštiti. Slično je i s električnim biciklima”, kaže on i dodaje kako je fokus M SAN grupe je na razvoju proizvoda koji su dostupni svakom korisniku bilo da želi biti drukčiji, ekološki osvešteniji ili samo praktičniji.

“U paleti proizvoda koju razvijamo biće modela i za one zahtevne, ali isto tako i za korisnike koji samo žele kvalitetan proizvod za svakodnevnu upotrebu”, kaže Huzjak.

Tags
Back to top button