Adidas je odlučio da krene u prodaju Reeboka u sklopu petogodišnje strategije koju će predstaviti 10. marta, paralelno s poslovnim izveštajem za 2020. godinu.
To nagoveštava i saopštenje koje prenose agencije, u kome nemački proizvođač sportske opreme kaže da bi mogao prodati ili izdvojiti u zasebnu firmu marku Reebok, signaliziravši popuštanje ulagačima koji su upozoravali na slabe rezultate američke kompanije u proteklim godinama.
“Reebok i Adidas moći će znatno bolje ostvariti svoj potencijal rasta nezavisno jedan o drugoga”, naveo je izvršni direktor Kasper Rorsted.
Anonimni izvor u bankarskim krugovima rekao je da bi Reebok mogao biti prodat za oko milijardu evra.
Adidas je kupio Reebok 2006. godine za 3,8 milijardi američkih dolara, ali su investitori od njih tražili da ga se reše, ukazujući na slabe poslovne rezultate, a kao primer se navodi pad prihoda kompanije u trećem tromeseču prošle godine za sedam odsto.