U 2020. godini pandemija je uticala na poslovanje u svim sektorima i granama. Veliki broj preduzeća je svoje poslovanje moralo da prilagodi novonastalim uslovima poslovanja. Stabilnosti bankarskog sektora je u ovim izmenjenim uslovima privređivanja dobila poseban značaj.
Predsednik Izvršnog odbora Halkbanke, Kenan Bozkurt ukazao je na trud koji Banka ulaže kako bi obezbedila kontinuitet poslovanja i doprinela poboljšanju poslovanja u privredi.
“Halkbank na prostoru Republike Srbije posluje od 2015. kontinuirano gradeći dobre odnose sa svojim klijentima i privredom. U ovom periodu direktne investicije iz Turske i obim trgovine između dve zemlje počeli su da se povećavaju velikom brzinom uz punu podršku i podsticaj naše strane. Most saradnje između naše dve zemlje je jedan od značajnih ciljeva te ćemo nastaviti da podstičemo turske investitore da više ulažu u Srbiju i da doprinose povećanju obima trgovine između dve zemlje”, naglasio je Bozkurt.
Halkbanka je tradicionalno orijentisana ka malim i srednjim preduzećima i u narednom periodu, fokus će biti na njima.
“Želimo da damo podstrek mladim preduzećima i zato nam je namera da u 2021. godini obogatimo ponudu kreditima namenjenim start-up preduzećima. Start-up krediti će biti bazirani na evaluaciji poslovnih ideja i modela poslovanja preduzeća koja budu aplicirala za ove kredite. Cilj nam je da u ovom teškom periodu podržimo privrednike koji su tek u začetku poslovanja”, rekao je on i dodao:
“Agro klijenti su vrlo bitni za našu Banku, a ova godina je samo istakla značaj koji poljoprivredni sektor ima za privredu naše države. S obzirom da je poljoprivredni sektor jedan od glavnih potencijala razvoja Srbije, naša Banka u potpunosti podržava sve programe koje je država propisala u cilju davanja dodatnog doprinosa celokupnoj ekonomiji kroz razvoj ovog sektora”.
U ovoj veoma izazovnoj godini za sve nas, Banka je pružila veoma snažnu podršku svim svojim poslovnim klijentima, pažljivo slušajući njihove zahteve.
“Državnim garancijama datim bankama podržali smo preko 800 klijenata odobravajući kredite za prevazilaženje gepova u likvidnosti”, kaže Bozkurt.
Digitalna transformacija je proces na kojem se neprestano radi i Banka je svojim klijentima već predstavila nove debitne kartice, kreditne kartice, kao i pogodnosti eBanking i mBanking usluga.
“Mnogi klijenti imaju nesigurnosti pri upuštanju u internet plaćanja, zbog čega je dodatna bezbednost obezbeđena kroz 3D secure sistem. Ova tehnologija omogućava dodatnu autorizaciju platne transakcije u postupku plaćanja platnom karticom prilikom on-line kupovine, pomoću privremenog koda koji Banka dostavlja korisniku u vidu SMS poruke, na broj mobilnog telefona koji je zvanično registrovan u Banci. Kontinuirano proširujemo našu uslugu pa smo krajem prošle godine započeli rad i sa Mastercard World kreditnim karticama, kao i sa HalkTag karticama, koja je proizvedena u formi male nalepnice i može biti zalepljena na mobilni telefon ili na privezak za ključeve”, kaže on.
U oktobru 2020. Halkbank je dobila nagradu Customers’ Friend od strane međunarodne kompanije ICERITAS, a gospodin Kenan Bozkurt je istakao relevantnost ove nagrade za Banku:
“Ovakvo priznanje imalo je veliki značaj za Banku i zaposlene, jer je ukazalo na poseban odnos koji gradimo sa našim klijentima. Brižnost, brzina, kvalitet usluge i kontinuirani rad na unapređenju korisničkog iskustva su ono što opravdava poverenje klijenata. Drago nam je da su korisnici prepoznali napore koje ulažemo kako bismo usluge prilagodili njihovim zahtevima, jer je njihova satisfakcija na prvom mestu. Moto Banke “Ljudi pre svega” oličenje je vrednosti koje negujemo u odnosu sa klijentima, ali i sa zaposlenima. Pored grupne nagrade, ponosni i na nagradu koju je naša koleginica Hristina Lazarević dobila za lidera u oblasti odnosa s javnošću, marketinga i internih komunikacija. Obe nagrade su pre svega plod timskog rada i velikog zalaganja naših zaposlenih”, izjavio je.
Banka konstantno radi na poboljšanju u svim segmentima poslovanja.
“Neprekidno se trudimo da korisnicima pružimo usluge visokog kvaliteta, a sugestije klijenata su uvek dobrodošle. U Novoj godini nastavićemo da radimo na unapređenju našeg poslovanja, a zadovoljstvo klijenata uvek će biti naš glavni cilj”, poručio je Kenan Bozkurt.