Najnoviji proizvod Tesle nije električni automobil, već – tekila. Proizvođač električnih automobila Ilona Maska lansirao je vlastitu liniju “Tesla Tequila”, ispunjavajući obećanje generalnog direktora da će kompanija započeti prodaju vlastite marke pića.
Tekila se na Teslinoj web-stranici prodaje za 250 dolara, dolazi u boci u obliku groma, a proizvodi ga Nosotros Tequila, brend alkoholnih pića iz Južne Kalifornije, prenosi Seebiz.
Zalihe proizvoda su se juče brzo rasprodale, iako su narudžbine bile ograničene na po dve boce i dostupne samo kupcima u određenim američkim državama, piše CNN.
Projekt je nastajao godinama, a Mask se ranije šalio da će se proizvod zvati “Teslaquila”.
Ovo nije prvi put da Tesla potrošačima podiže obrve svojim izborom robe. Ranije ove godine, kompanija je počela prodaju crvenih kratkih pantalona za teretanu, uzvrativši udarac investitorima koji su “skratili” Teslu ili se kladili da će joj akcije pasti. Cena svakog para bila je 69.420 dolara.
Mask je takođe ove nedelje dospeo na naslovnice otkrivajući koliko je proizvođač automobila u jednom trenutku bio blizu bankrota. Odgovarajući na pitanje na Tviteru, rekao je da je Tesla bio samo “oko mesec dana” od kolapsa kada je radio na povećanju proizvodnje svoje popularne limuzine Model 3 od sredine 2017. do sredine 2019. godine. Proizvodnja tog vozila bila je ozloglašena, a Mask je taj proces nazvao “proizvodnim (i) logističkim paklom”.