Kompanija “Aliexpress” govoreći o tome zašto nema besplatne dostave za Srbiju za pošiljke skuplje od pet dolara navela je za Startit Dnevnik da zbog pandemije virusa korona postoje određeni logistički problemi.
“Aliexpres direktno povezuje potrošače i prodavce. Besplatnu dostavu nude prodavci koji su nedavno smanjili uslugu (neke su i dalje dostupne), zbog povećanja logističkih troškova koje je prouzrokovala pandemija COVID-19 i odnosi se na sve zemlje u kojima trgovci prodaju. Radimo naporno i blisko s našim logističkim partnerima da poboljšamo situaciju”, odgovorili su iz ove kompanije za Startit Dnevnik.
Posledica odluka kompanija za dostavu je ta da za Srbiju nema besplatne dostave za pošiljke skuplje od pet dolara, već se cena dostave kreće oko 100 dolara.
Iz kompanije Alibaba, u okviru koje posluje servis Aliekspres, na pitanje da li se Srbija nalazi na njihovoj crnoj listi, za Startit Dnevnik naveli su da to nije tačno.
Ranije se oglasila i Pošta Srbije demantujući tvrdnje da pošiljke naručene preko interneta nestaju u Srbiji.
Oglasila se i Uprava carina, koja je navela da se poštanske i ekspresne pošiljke, sve vreme, od prijema do uručenja, uvek nalaze isključivo u prostoru javnog preduzeća Pošta Srbije ili prostorijama operatora, u koje carinici nemaju pravo samostalnog pristupa. Oni ukazuju da su moguća kašnjenja usled pandemije.
Podsetimo da je Efektiva saopštila da je “Aliexpress” povećao poštarinu za Srbiju jer pošiljke masovno nestaju.