Lista 10 poslovnih knjiga koje treba pročitati u 2020. – Bankar.rs
SVE VESTI

Lista 10 poslovnih knjiga koje treba pročitati u 2020.

Želite da započnete svoj blog, pokrenete biznis, poboljšate postojeće aspekte vašeg poslovanja, naučite nove veštine, steknete produktivnije navike? Poslovne knjige sa ove liste su odličan vodič za unapređenje karijere, a posebno za preduzetnike, kreativce, frilensere ili profesionalce, i predstavljaju nejjeftinije edukativne kurseve koje danas možete dobiti.

Evo 10 najboljih poslovnih knjiga za početnike, kreativce i profesionalce, a koje treba pročitati u 2020. godini:

1. Company of One: Why Staying Small is the Next Big Thing for Business, Pol Džarvis
Šta ako pravi ključ za bogatiju i uspešniju karijeru nije stvoriti i razvijati novi startap, već radije raditi samo za sebe, organizovati svoje sate i postati (visoko profitabilna) i održiva kompanija od jednog čoveka? Pretpostavimo da je bolje i pametnije rešenje jednostavno ostati mali? Ova knjiga objašnjava kako to da učinite.

2. Lean In: Women, Work, and the Will to Lead, Šeril Sandberg
Trideset godina nakon što je udeo žena među diplomcima koledža u SAD dosegao 50 procenata, muškarci još drže veliku većinu rukovodećih položaja u državnoj vlasti i industriji. To znači da se glas žena još ne čuje ravnopravno u odlukama koje najviše utiču na naš život. U knjizi Korak napred, Šeril Sendberg istražuje zašto se napredovanje žena u osvajanju rukovodećih položaja odvija sporo, objašnjava uzroke koji leže u korenu toga i nudi privlačna, razborita rešenja kadra da ženama daju sposobnost da ostvare svoj puni potencijal.

3. Tools of Titans: The Tactics, Routines, and Habits of Billionaires, Icons, and World-Class Performers, Timoti Feris
Ova knjiga, autora Timoti Ferisa, tako prirodno obuhvata najbolje poslovne savete, savete o produktivnosti, životne lekcije i još mnogo toga od svih gostiju Timovog podcasta, od Tonija Robinsa do Dereka Siversa, Dajmond Džona i mnogih drugih.

4. Good to Great: Why Some Companies Make the Leap…And Others Don’t, Džim Kolins
Koristeći se određenim pokazateljima, Kolins i njegov istraživački tim identifikovali su skup elitnih kompanija koje su napravile sjajne rezultate i održale te rezultate najmanje petnaest godina. Istraživački tim je uporedio uspešne kompanije sa pažljivo odabranim uporednim kompanijama koje nisu uspele da naprave veliki uspeh. Ova knjiga otkriva u čemu se one razlikuju.

5. Outliers: The Story of Success, Malkolm Gladvel
Autor tvrdi da je uspeh usko povezan sa prilikama i količinom vremena koje ljudi provode usavršavajući se. Gladvel takođe navodi da je razlog što sve više ljudi odustaje od nadgradnje svojih veština to što je potrebno toliko vremena da se nešto usavrši, da većina ljudi jednostavno nema strpljenja da se tome posveti.

6.Deep Work: Rules for Focused Success in a Distracted World , Kol Njuport
Unosan rad je sposobnost fokusiranja bez ometanja na kognitivno zahtevan zadatak. To je veština koja vam omogućava brzo savladavanje složenih informacija i postizanje boljih rezultata za manje vremena. On će učiniti da budete bolji u onome čime se bavite. Ukratko, unosan rad je kao super sila u našoj sve konkurentnijoj ekonomiji dvadeset prvog veka. Pa ipak, većina ljudi je izgubila sposobnost da se udubi u svoj posao, provodeći vreme u čitanju mejlova i na društvenim mrežama, ne shvatajući da to vreme mogu da iskoriste na pametniji način.

7. Crushing It!: How Great Entrepreneurs Build Their Business and Influence-and How You Can Too, Geri Vajnerčuk
U ovoj živahnoj, praktičnoj i inspirativnoj knjizi Geri u detalje objašnjava kako da iskoristite društvene mreže tako da svako, od vodoinstalatera do proizvođača hrane, tačno zna kako da pojača svoj lični brend na svakoj platformi. On nudi i teorijske i praktične savete o tome kako kako da se istaknete na Tviteru, Fejsbuku, Jutjubu, Instagramu, Pinterestu i Snepčetu… Za one sa više iskustva, knjga osvetljava neke malo poznate nijanse i pruža inovativne savete i pametne promene koje dokazuju da poboljšavaju uobičajene isprobane strategije.

8. The Power of Broke: How Empty Pockets, a Tight Budget and a Hunger for Success Can Become Your Greatest Competitive Advantage , Dejmond Džon
Predstavljajući svoja iskustva kao preduzetnika i konsultanta, ali i pričajući o desetinama drugih preduzetnika koji su prevalili put ka bogatstvu, Džon ukazuje da činjenica što ste siromašni možemo u mnogome da bude propeler i motiv koji će vas voditi ka uspehu. Zašto? ? Jer vas započinjanje posla od nule prisiljava na kreativnije razmišljanje. Prisiljava vas da efikasnije koristite svoje resurse. Prisiljava vas da se autentičnije povežete sa svojim kupcima. Prisiljava vas da budete verni sebi i ostanete fokusirani na svoje ciljeve.

9. Smarter Faster Better: The Transformative Power of Real Productivity , Čarls Djuhig
U osnovi knjige je osam ključnih koncepata produktivnosti – od motivacije i postavljanja ciljeva do fokusiranja i donošenja odluka – koji objašnjavaju zašto neki ljudi i kompanije toliko rade. Oslanjajući se na najnovija otkrića neuronauke, psihologije i ekonomije ponašanja – kao i iskustva generalnih direktora, obrazovnih reformatora, generala sa četiri zvezde, agenata FBI-a, pilota aviona – ova knjiga objašnjava kako postupaju najproduktivniji ljudi , kompanije i organizacije.

10. Start with Why: How Great Leaders Inspire Everyone to Take Action, Sajmon Sinek
Sinek u knjizi odgovara na neka temeljna pitanja: Zašto su neki ljudi i organizacije inovativniji, uticajniji i profitabilniji od drugih? Zašto neki dobijaju veću lojalnost od kupaca i zaposlenih? Čak i među uspešnim, zašto je tako malo onih koji mogu ponavljati uspeh iznova i iznova?

Izvor: BIZLife

Tags
Back to top button